Skoda 2 wat voor kabels zitten er achter/onder het dashboard kastje

bonnyskoda

Nieuw lid
Gister heb ik ontdekt dat er een plastic paneel mist onder het dashboard kastje of beter bij het voeteneind van de bijrijder. Als ik er een kijkje onder neem vind ik kabels die je normaal in een huis vindt. Randaarde kabels en dergelijke. Er zitten ook enkele dunne draden die er in de rest van de auto zitten.

Mijn vraag is nu; wat voor bekabeling zit daar normaal. Het lijkt ook of er twee stekkers zijn verbonden met deze kabels.

Jee13

Forumguru
Misschien een foto?

Er Hoort daar inderdaad een afdekking te zitten, zal niet veel kosten bij de dealer

bonnyskoda

Nieuw lid
Klopt, maar het gaat mij om de elektrische kabels daar lopen die vervangen zijn door dikke draden die je naarmaal in een huis vind en niet de dunne draden die er verder in de auto zitten.

hemi24

Forumguru
Als ik het zo hoor heb ik het idee dat de aanwezigheid van de draden en de afwezigheid van de beschermkap verband houden met elkaar...
Hobby-project van de voorgaande eigenaar/berijder?

Berry1912

Forumguru
Voorloper full electric Skoda?

misschien had de vorige eigenaar wel een mooie audio met bijbehorende draden/speakers
Luidsprekerkabel.jpg

Vanenkelen

Forumguru
Toevallig iemand die zelf zijn audio geüpgrade heeft en daarvoor wat willekeurige kabels bij de karwei gekocht heeft en die provisorisch zijn weggewerkt?

Zonder foto's of verdere info komen we denk ik niet veel verder :)

Cordoba

Forumguru
Randaarde???:sterretjes:
Je bedoelt zoiets:
th

Misschien dat er een USB-aansluiting of iets dergelijks in het dashboardkastje heeft gezeten, of misschien extra antenne (voor bijv. losse TomTom) die op die manier is weggewerkt, en slordig losgehaald?

Tafkah

Forumguru
Aansluitkabels van de draadloze wifi-router?

Kleurcode: Wit-oranje, oranje, wit-groen, blauw, wit-blauw, groen, wit-bruin, bruin? Klinkt als een UTP netwerkkabel...

Bovenaan Onderaan