Skoda app "MY SKODA"

35mmfilm

Nieuw lid
Ik heb gelezen, dat er een app voor de smartphone bestaat van Skoda met de naam "MY SKODA"
Als je deze app inschakelt kan je zien of de auto op slot staat en waar hij staat, je kan ook verschillende gegevens van de wagen zien b.v. kilometerstand, diefstalalarm enz. een leuke app.
Wel moet je Fabia erop voorbereid zijn. De modellen afgeleverd vanaf ongeveer het midden van 2016 zijn hierop voorbereid en het moet een business model zijn ( zichtbaar door een sticker met een barcode in de sponning van het bestuurdersportier.)
Mijn Fabia is van begin 2016 en heeft deze voorbereiding niet, het lijkt me nuttig dit alsnog door de dealer te laten plaatsen.
Heeft iemand dit ook reeds laten doen en wat vraagt de dealer hiervoor?

Bij voorbaat dank voor de moeite.
Hans.

Skoda Ramon 83

Forumguru
Er staat nu ook dat het voor de modellen vanaf 2017 alleen is voor de verder rest zie ik niks meer.

QR code wat moet ik me daar bij voorstellen?

Staat normaal een code en als er QR voor staat zou het goed moeten zijn.
Ik heb een Fabia Monte Carlo van December 2016.

Skoda Ramon 83

Forumguru
Heb net mijn Dealer gebeld.

Hij zei ook vanaf 2017 zit het standaard erin weet niet welke modellen exact of uitvoering.
Want ik heb alleen gevraagd voor de mijne ( Fabia ) :banghead:
Bij de mijne zit het helaas niet in.
Deze is van december 2016 :nono:
Ze hadden een actie tot december 2016 die actie voor het achteraf laten in bouwen voor 99,- euro wat normaal 249,- euro was.
Hij ging het nog eens navragen voor de zekerheid of ik het nog kon laten inbouwen voor 99,- dus hij belt me er volgende week of eerder over terug.

Rallye

Forumguru
In de (nu niet terug te vinden) pagina was de aanbieding, zoals ik het onthouden heb, geldig tot 31 december 2017....

We horen graag wat je dealer zegt.

Laatst bewerkt:

Alpha

Donateur
Hier staat de vraag ook open bij de dealer. Stond er inderdaad op voor €99. Alle Skoda modellen van 2010 en jonger zouden compatible zijn.

Smeeuwis

Donateur
Actie is er nog hoor, of weer, dat weet ik niet zeker. Kreeg de link vanavond via Facebook: http://www.skoda.nl/mijn-skoda-app

Onderaan de aanbieding om voor € 99,- in te bouwen in auto's met bouwjaar 2010 of nieuwer. Kentekencheck staat er naast. Geldig tot en met juni 2017.

Ik vond 249,- teveel, maar voor 99,- laat ik het er wel in zetten. Dat vind ik acceptabel voor zo'n gadget. Helemaal met de ParkMobile optie er bij.

B.Stuurder

Forumguru
Ik gebruikte Parkmobile al, want dat zoeken naar betaalautomaten in de regen was ik beu, maar ik vergat nogal eens om de app te stoppen en dat gaat nu automatisch. Ook het aanmelden gaat automatisch, althans je krijgt een berichtje op je tel dat je in een betaalzone staat op basis van de gps positie. Wel even checken want de plaatsbepaling is niet altijd even nauwkeurig en soms sta je net buiten een zone en geeft de app toch aan dat je moet betalen.

Bovenaan Onderaan