Skoda App

Ik meende dat ik redelijk alle dingen kon aansluiten op elkaar en vaak gaat dat ook prima.. met de mijn Skoda App kom ik echter niet ver.. inloggen lukt.. dan scan ik de QR code en ook dat lukt.. dan moet ik de km stand ingeven.. dan komt de melding onjuiste km stand of ongeldige QR code..zie ik iets over het hoofd ?

Verstuurd vanaf mijn ONE E1003 met Tapatalk

Ja alle opties getest.. maar hoe weet die app mijn stand ?

gdisselkoen

Forumguru
Ja alle opties getest.. maar hoe weet die app mijn stand ?

Jouw auto stuurt dat, evenals een hoop andere gegevens, netjes door naar Pon en Skoda. Maar als het goed is wist je dat al, want dat staat in de overeenkomst waar je mee akkoord bent gegaan :-)

Rallye

Forumguru
Overigens hoort dit soort dingen toch bij de aflevering samen met jou te worden ingesteld?

Misschien wel.. maar ik ben dan wellicht een beetje eigenwijs als IT'er en denk hoe moeilijk kan het zijn..

Rallye

Forumguru
Tja. Overigens ben ik altijd verbaasd hoe weinig verkopers in dit soort zaken geïnteresseerd zijn.... Maar in dit geval heb je zelf voor geen uitleg gekozen.

Planqgas

Actief lid
Ik meende dat ik redelijk alle dingen kon aansluiten op elkaar en vaak gaat dat ook prima.. met de mijn Skoda App kom ik echter niet ver.. inloggen lukt.. dan scan ik de QR code en ook dat lukt.. dan moet ik de km stand ingeven.. dan komt de melding onjuiste km stand of ongeldige QR code..zie ik iets over het hoofd ?

Volgens mij moet je de km stand die bekend is bij de dealer ingeven. Dat was bij de oplevering van onze auto ook het geval.

VolvoFox

Senior Member
Ik heb helemaal geen km stand in kunnen/hoeven voeren. Zie ook nergens een button mijn auto oid.

s_janssen

Actief lid
Da's apart. Volgens de website zijn alle Skoda's met Business pakket vanaf juni 2016 standaard voorzien van Mijn Skoda app, connected dus. Mijn Superb is een Style Business, geleverd in oktober. Maar geen connected stickers of QR code. Watskebeurt?

thijskok

Senior Member
Heb ook bij de dealer geïnformeerd. Het naderhand inbouwen is nog niet helemaal uitgezocht door Skoda. Ze verwachten in Q1 2017 het aan te kunnen bieden aan de S3 rijders die dat alsnog willen

BWK

Lid
Bij mij werkte het in eerste instantie niet omdat ik de KM stand pakte van navigatie/CAR/dashboard.
Maar na het invullen van de KM stand, die je tussen de (KM en toeren) teller ziet staan links onderin als contact aanstaat werkte het wel. De dealer heeft GEEN andere KM stand dan die je in de auto zelf ziet.
ik had net vanaf dealer maar 15 km gereden en de 'lange' stand gaf dan ook 15 KM aan maar moest dus die teller stand hebben op de MFD (en die was paar KM meer)....

Zal het thuis nog eens proberen.. nu weekje italie. Bedankt voor jullie hulp!

Bovenaan Onderaan