Skoda bij Tros Radar

Tallguy

Forumguru
Iemand van ons?

F(rans) Braxhoofden
Geachte Redactie, Wij (mijn vrouw en ik) rijden sinds 23 januari 2002 een Skoda Fabia Combi, met veel plezier. Op deze auto zit een garantie-termijn van 24 maanden. Inmiddels zijn wij na de aanschaf van deze auto alweer zo'n drie jaren verder, en juist ja, u raadt het al: na het garantie-termijn kwamen de "problemen." Als eerste kregen wij problemen met de elektronika, met als gevolg dat wij de ramen niet meer konden openen, met alle gevolgen van dien. (Denk eens wat er gebeurt als je te water geraakt), De spiegels niet in de goede stand kunnen zetten,enz,enz. Dus, met de auto naar Broekhuis, om dit "nare euvel" te laten verhelpen.Toen wij later op de dag de auto kwamen halen, bleek deze gerepareerd te zijn en onder de volledige garantie. Enige dagen later begaf de motor én de chip van de climate control het. Ook dit werd vervangen, en wéer onder de volledige garantie (HULDE!). Nu volgt de clou: Dat men bij Skoda Nederland (lees Pon Importeur) garant staat voor haar product, en men bij Garage Broekhuis alles in het werk heeft gesteld om deze "deal" te realiseren. Het laatste krijgt nog véél meer lading als je weet dat deze Skoda niet is aangeschaft bij Broekhuis, maar bij een niet geregistreerde Skoda dealer. Laatst genoemde garage bleek niet over de juiste apparatuur te beschikken om de auto zijn beurten te kunnen geven en zijn wij overgestapt naar Broekhuis (Assen). Kort en Goed: Broekhuis heeft ons deze auto niet verkocht, maar wel de ABSOLUTE SERVICE verleent! Voor mijn gevoel verdienen zij dan ook geen "warme", maar een "hete" douche! Ik hoop dan ook dat ik dit verder mag toelichten, want deze mensen verdienen het echt (Firma Broekhuis, hulde, hulde en nog eens hulde). Met vriendelijke groet, Frans en Rietje Braxhoofden

TurboBooster

Forumguru
:) Broekhuis Assen:) is de garage waar mijn O1 elk jaar voor 1 beurtje komt, nieuwe olie - APK - ect.
Ben er ook zeer tevreden over.

TB.

Te hete douche is ook niet goed! Ik hoop dat er een thermostaatkraan tussen zit.
Leuk te horen van dit soort positieve ervaringen!

Bovenaan Onderaan