Skoda blijft exclusief op de NL-wegen :-)

Erikje

Actief lid
het nieuwsbericht is vandaag uitgekomen, dus het leek met vrij recent , maar misschien heb ik wat gemist?
crazy.gif

LenK

Forumguru
Er was een ander draadje met de statistieken over 2005 (?). Kan niet meer checken want de link naar Autokampioen werkt niet meer.
De titel van dat draadje was toen nog "De verkoop stijgt".
Die stijging valt nu wel mee. Kan anders worden nu de Roomster en de nieuwe Fabia eraan komen.
Maar het hoeft van mij niet zo hard omhoog, dan blijft dealer land ook wakker en dus klantgericht.

als je iets exclusief wil, koop dan een lambo of een maybach.

En als je echt exclusief wil zijn een wiessman.

LenK

Forumguru
Het gaat niet om exclusief.

Kom je wel eens in een VW showroom? Daar mag je blij zijn dat er iemand genegen is je te helpen, om uit hun kantoortje te komen of om het gesprek met een collega te onderbreken.
Als de pre-sales al zo louzie is dan heb ik weinig vertrouwen in de after-sales.

Ook genoeg gelezen van Peugeot, Opel. Klant is koning hebben ze daar echt niet van gehoord.

Dus Skoda niet te groot is alleen maar positief voor jou als klant. (Maar dealertje moet ook weer niet te klein zijn want dan zijn het weer van die cententellers).

VEEJAY

Forumguru
Dus er zijn meer Ferrari's 430's verkocht dan Lupo's???

Dus Lupo is nog exclusiever? Of snap ik het niet?

Octaviarijder

Actief lid
Ik denk dat dit knappe cijfers zijn met maar 3 modellen waarvan er 2 toch wel heel hard aan vervanging toe zijn. Als het een beetje mee zit dan zijn het over 2 jaar minstens 10.000 auto's rond deze tijd. Met een Roomster en een nieuwe Fabia moet je een behoorlijke sprong kunnen maken.

Skoda doet het goed: de verkoop is met 4 % gestegen t.o.v. 2005. Voor pakweg Lamborghini is deze in Nederland bijvoorbeeld gedaald met 50%!!
baby012.gif

Bovenaan Onderaan