Skoda-carrière alweer achter de rug....

Toch nog even voorstellen (wellicht dat andere mensen nog wat hebben aan mijn ervaringen): ik ben Aad en heb de laatste 3 1/2 jaar gereden met een Octavia als bedrijfsauto. 1.2 liter benzinemotor met een geweldige DSG! Man, wat rijdt dat ontspannen. Opvallend knalrood, zonder de bekende reclames van twee firma's die altijd met Skoda's in deze kleur rijden..... Combi, zodat je bij een bekend Zweeds woonwarenhuis nooit staat te schutteren. Prima auto! Er heeft niets aan gemankeerd. Wat natuurlijk ook niet mag voorkomen met zo'n nieuwe auto!
Waarom dan nu toch geen Skoda meer? Ik ben een van de duizenden die in de laatste maanden van het jaar nog heeft gekozen voor een combi van een ander merk, zodat ik nog 60 maanden kan gebruik maken van een laag bijtellingspercentage. Ook een prima auto. Weer wat moderner wat betreft audio, boardcomputer en navigatie. Maar ik mis mijn automaatje wel een beetje.....

Succes jullie allemaal met de Skoda's! Veel en veilig rijplezier.

Skoda-MAN

Forumguru
Sterkte met je nieuwe vervoermiddel en over een aantal jaren mag je vast wel weer in een AUTO:maakmegek: rijden.

ertromp

Forumguru
Welkom en goed te lezen dat je zo tevreden bent. Veel plezier in ............................... gokje: je Metsubsidie Foutlander

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan