Skoda Citigo Active Pro actie pakket

ougie

Forumguru
Met die zwarte wielkaskappen zouden 15 inch velgen beter staan, verder idd een leuke uitstraling.
wellicht zijn die kappen straks als accessoire te koop.

Noord26

Forumguru
Zelfs als het gratis is zou ik het niet op een auto willen zien, al dat plastic. Krijg er een heel erg my-first-Sony gevoel bij nu. Terwijl een Citigo, zeker in de juiste kleur (dat groen metallic blijft mijn favoriet) en alles mee gespoten, er zeer fraai uit kan zien.

Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Mijn first Philips was ook zwart....... dacht en denk aan den ollandse economie...

CDO

Forumguru
Ik vind het wel leuk zulke initiatieven.

Je ziet steeds meer dat importeurs weer actiemodellen maken. In een markt die onder druk staat moet je je toch weer gaan onderscheiden van je concurrent en iedereen (importeurs) heeft het kortingsinstrument nu al wel gebruikt en is er achter gekomen dat wanneer je geen geld verdient je je toko beter kunt sluiten.

Ik ben van mening dat dit leidt tot meer onderscheid op de weg (ongeachte wat je mening is over het product zelf).

Ben er als autoliefhebber wel blij mee. Je krijgt nu super kale Citigo's op stalen velgen die verkocht worden als super spaarmobiel (zoals de Panda vroeger) en leuke geïndividualiseerde Citigo's (net zoals je vroeger een panda had met een offroad pakket met bullbar en sidebars).

En het is als eindgebruiker dan toch leuk als je net iets anders hebt dan de buurman / vrouw..

Hetzer

Forumguru
beetje hetzelfde idee als dit

rpd-rspl-rs14.jpg

rpd-rspl-rs2.jpg

zwarte wielkast verbreders

Bovenaan Onderaan