Skoda Citigo move & fun werkt alleen met rechter speaker

Taartschepje

Nieuw lid
Hallo allemaal,

Ik heb sinds enkele dagen een skoda citigo gekocht. Het enige probleem dat ik met de auto ervaar is dat de move & fun met gebruik van bluetooth niet goed werkt. Wanneer ik muziek afspeel of handsfree bel hoor ik het geluid alleen door de rechter speaker. De linkerspeaker werkt uitstekend en doet het wel wanneer de radio of een aux kabel gebruikt wordt. Het probleem zit dus in het move & fun systeem.
Zou iemand mij kunnen helpen een oplossing voor dit probleem te vinden?

Alvast bedankt,

Freek

Cordoba

Forumguru
Zoals Arnout al aangeeft instellingen moeten waarschijnlijk aangepast worden, bij diverse autoradio's moet je bij het installeren aangeven welke boxen je geactiveerd wil hebben tijdens BT-gebruik/telefoongesprek. Ik ken de Move&Fun niet zo, maar ik vermoed dat hier iets soortgelijks aan de hand is. Eventueel kun je proberen wat er gebeurt als je de zekeringen voor de autoradio een kwartiertje loshaalt (zodat de Move & Fun opstart alsof het de eerste keer is).

AndreM

Forumguru
Autoradio resetten heeft geen zin, die staat los van de Bluetooth van de Move & Fun.
Wat je zou kunnen proberen is de Move & Fun naar fabrieksinstellingen te resetten.
Daarna plaatsen op de houder op het dashbord, telefoon koppelen met de Move & Fun en in het menu de balance + evt. fader instellen.

Bij de auto van mijn vrouw hoor je op alle 4 de speakers het geluid van het telefoongesprek. ;)

Arnout84

Senior Member
Autoradio resetten heeft geen zin, die staat los van de Bluetooth van de Move & Fun.
Wat je zou kunnen proberen is de Move & Fun naar fabrieksinstellingen te resetten.
Daarna plaatsen op de houder op het dashbord, telefoon koppelen met de Move & Fun en in het menu de balance + evt. fader instellen.

Bij de auto van mijn vrouw hoor je op alle 4 de speakers het geluid van het telefoongesprek. ;)

Wat ik zei ja, we hebben het over het resetten van de M en M

hemi24

Forumguru
Sommige audio-systemen slaan de instellingen per geluidsbron op (radio/media/cd/bluetooth/aux).
Dus probeer eens de balance/fader instellingen te wijzigen tijdens het afspelen via de BT; wellicht staat deze anders ingesteld dan via het afspelen via de radio.

Bovenaan Onderaan