Skoda Connect activeren

Pavalo

Nieuw lid
Hallo,

Ik heb een schitterende Karoq Sportline Business bouwjaar december 2019.
rijd helemaal super, alles erop en eraan alleen heb ik 1 probleem met Skoda Connect.
Ik moet activeren (wat ik al eens gedaan heb) alleen zie ik nergens in mijn infosysteem (Amundsen) waar ik dat in moet vullen. zowel in het filmpje als in de plaatjes staat het aangegeven alleen zie ik die optie niet in mijn systeem. hoor het graag.

De Stip

Forumguru
Gewoon het eerste "gratis" jaar gebruik van maken en daarna via de Google Maps optie navigeren en info opvragen middels Apple CarPlay of indien je dat hebt , de Android variant.
Navigatie via het af fabriek systeem is meestal outdated of kost je telkens een vermogen (in tijd) om het actueel te houden...

EdK

Forumguru
een vermogen (in tijd) om het actueel te houden...
Tsja als je gaat zitten kijken naar de voortgang van dat downloadbalkje ......
Maar anders is t ff aanklikken, keuze's maken en andere dingen gaan doen en zodra download binnen is nog ff uitpakken naar SD kaart wachten of andere dingen doen en SD kaart in auto steken en kijken of kaart word geaccepteerd...

Dus dat vermogen in tijd is dat wachten, of leuke / andere dingen gaan doen en word het een stuk minder tijd....:lezen::pieker: :D

De Stip

Forumguru
Het zal met mijn onkunde te maken hebben, qua uitpakken van software enz. Ik vind het een lastige exercitie en zou het graag een keertje zien bij iemand anders. Praatje, plaatje, daadje. Zo ben ik als militair opgevoed @EdK :)

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan