Die in honselersdijk ken ik..... en da's de reden dat ik toenertijds ben uitgeweken naar Rotjeknor. Een dealer was er nog niet in Vlaardingen, die kwam pas toen ik verhuisd was naar het noorden.... Oorsprong honselersdijk lag in Maasdijk. En daar was het goed toeven als Skoda klant. kleine dorpsgarage, tijd voor iedereen, en je kon er al om 8.00 's ochtends terecht. Helaas, door locatieproblemen en vermoedelijk importeursgeneuzel is de garage "verplaatst" naar honselersdijk. Heb daar 1x een beurt laten doen, maar was ook de laatste keer.
Daarna naar Rotjeknor, en daar goede service gehad. In het noorden naar Kok in roden, maar die is het Skoda logo kwijt (was ook alweer zo'n kleine dorpsgarage), dus nu naar zo'n andere grote Skoda dealer in zo'n fraai glimmend pand op Driebond in de stad. En da's wel jammer, want aan al die overbodige luxe betaal je wel mee...... Terwijl ik het dorpskarakter en gelijk klaarstaan voor elke klant bij een dorpsgarage zeer op prijs stel.... Helaas, door de grootte van het merk verdwijnt dat steeds meer...