Skoda dealer van der Voorde in Vlaardingen

sunnyboy

Senior Member
Hoi Marcel.
Ik heb daar op 1 juli m'n Combi opgehaald.
Eigenaar/directeur Bruno weet veel en is zeer enthousiast.
Auto netjes afgeleverd, uitleg gekregen etc.
Is wat slordig met het beantwoorden van mail, oftewel, je hoort er niets meer van.
Voor afspraken werkplaats moet je Andrea hebben, die maakt de planning.
Ik ben erg kritisch, dus hebben ze het niet makkelijk met mij. Na het vervangen van de buitenantenne was de bekleding niet helemaal wit/creme meer. Moeten ze beter op letten.
Het zit vaak in de kleine dingetjes.
Positief was dat het gekraak van de linker B-stijl snel opgelost was. Bruno doet wel moeite voor je.
Hij heeft het bedrijf overgenomen begin van dit jaar en dat brengt wel wat organisatorische problemen met zich mee.
Maar het is lastiger een bestaand bedrijf over te nemen dan een nieuw bedrijf beginnen!
Ben toch wel positief over het bedrijf zolang ze niet te veel steken laten vallen.

SKODACHAUFFEUR

Actief lid
Ik was op zoek naar een Skoda en hij echt zijn best voor mij gedaan. Alleen ik was hem voor met er één te vinden.
Nu is bereid om deze auto ook te kopen en hem vervolgens aan mij te verkopen. Ik ben daar blij mee want ik heb veel vertrouwen in hem. Ik weet alleen nog niet of dat terrecht is.

Je hoort er nog van.

Groetjes,
Marcel

sunnyboy

Senior Member
/forum/images/graemlins/confused.gif
Jij hebt een auto gevonden, hij gaat die auto vervolgens kopen en weer aan jou verkopen?
Kan je dan niet gewoon de auto kopen die jij gevonden hebt?
In ieder geval laten keuren, let op luchtmassameter bij een diesel!
Suc6.

SKODACHAUFFEUR

Actief lid
Dat had wel gekund maar bij hem krijg ik uit eindelijk meer voor mijn huidige auto. Dus verdien ik er alleen maar op en is mijn auto ook direct in Vlaardingen bekend bij de dealer.
Ook erg makkelijk voor als ik gebruik zou moeten maken van de garantie.

Groetjes,
Marcel

chris3606

Nieuw lid
Weten jullie dat er ook een dealer in Honselersdijk zit?
Das 10 min. van Vlaardingen en Den Haag af.
Misschien een andwoord voor probleem gevallen met je huidige dealer.

Hetzer

Forumguru
Een keertje geweest om mijn auto te laten verlagen, gewoon erg goed gedaan en niets op aan temerken,
Ik had voor die tijd ook altijd last dat m'n sierdopjes van de wielbouten afvlogen ,ik was er die dag ook weer 2 kwijt. Komt de wat oudere monteur (nadat de auto verlaagd was )met de medelingen dat hij er weer ( gratis )nieuwe op had gezet en dat hij gelijk ook de rest vast had gezet met een soort kleef pasta!!!
Ik vind het een goed klein bedrijfje ook al blijft het een rare combinatie ,van de Voorde is namelijk Skoda en Fiat Dealer !!!

sunnyboy

Senior Member
@chris3606
Honselersdijk ben ik geweest voor inruil van mijn BMW320d.
Scheelde duizenden euro's met m'n huidige dealer.
Deed niet geinteresseerd. Dus Honselersdijk valt definitief af.
Van de Voorde was oorspronkelijk een Fiat garage. Ik denk door problemen met de Fiat fabriek is er een degelijk merk bijgekomen: Skoda. Als Fiat z'n afspraken niet na blijft komen kan het wel eens zo zijn dat Fiat afvalt.

Die in honselersdijk ken ik..... en da's de reden dat ik toenertijds ben uitgeweken naar Rotjeknor. Een dealer was er nog niet in Vlaardingen, die kwam pas toen ik verhuisd was naar het noorden.... Oorsprong honselersdijk lag in Maasdijk. En daar was het goed toeven als Skoda klant. kleine dorpsgarage, tijd voor iedereen, en je kon er al om 8.00 's ochtends terecht. Helaas, door locatieproblemen en vermoedelijk importeursgeneuzel is de garage "verplaatst" naar honselersdijk. Heb daar 1x een beurt laten doen, maar was ook de laatste keer.
Daarna naar Rotjeknor, en daar goede service gehad. In het noorden naar Kok in roden, maar die is het Skoda logo kwijt (was ook alweer zo'n kleine dorpsgarage), dus nu naar zo'n andere grote Skoda dealer in zo'n fraai glimmend pand op Driebond in de stad. En da's wel jammer, want aan al die overbodige luxe betaal je wel mee...... Terwijl ik het dorpskarakter en gelijk klaarstaan voor elke klant bij een dorpsgarage zeer op prijs stel.... Helaas, door de grootte van het merk verdwijnt dat steeds meer...

sunnyboy

Senior Member
Ik hoop toch in Vlaardingen weer iets van dat "dorpse" karakter terug te krijgen. Gratis leenauto bij onderhoud of brengen en halen etc. Nou nog kijken of de dealer deze toezeggingen waar kan maken.
Waar ligt "sudhorn" trouwens superpetur?

SKODACHAUFFEUR

Actief lid
Ik heb van de week een brief gekregen van Pon dat de dealerschap is opgezegd. Ze gaan nu in Vlaardingen/Schiedam een andere dealer zoeken.

Marcel

Wat wil als je voor een folder gaat en zegt die kost wel € 5,95 en dat stond er ook nog op (heb ik natuurlijk niet betaald).
Ik ben er nog één keer geweest om die folder terug te brengen met mijn nieuwe Occie, bleek dat ‘ie overgenomen was. (jammer geen lol)

Dat men meerdere merken kan voeren is een EU verplichten, dit zal in de toekomst alleen maar meer voorkomen.

Ja Chris dat weet ik, werkt die arrogante Barry er nog, pronken met zijn Occie 1.6 FSI maar een proefrit niet mogelijk!!!

deusjevo

Forumguru
Jammer, in ben er een paar keer geweest ter orientatie.
Aardige verkoper (eigenaar?), deed alle moeite voor je.
Mocht van mijn leasemaatschappij uiteindelijk daar niet bestellen.
Garage was eigenlijk enig kandidaat voor onderhoud...

Iemand leuke optie in de buurt van Vlaardingen voor onderhoud?

Vepreda garage in Spijkenisse misschien, hier is mijn O1 afgeleverd en heb daar zeer goede herinneringen aan
/forum/images/graemlins/smile.gif

Bovenaan Onderaan