Abo
Lid
Skoda dealers winnen AW Tevredenheids Trofee:
Het is het meest geruchtmakende (en gevreesde) nummer van Autoweek: editie 42, waarin de uitslagen van het onderzoek onder 24.000 autorijders bekend worden gemaakt. Over 2 weken ligt dit nummer in de kiosk, maar het blad heeft al bekend gemaakt dat de Skoda dealers de Tevredenheids trofee hebben gewonnen. Skoda heeft de afgelopen 2 jaar de meest opvallende vooruitgang geboekt op het gebied van klanttevredenheid.
Dit merk verdedigt dus de Europese eer als het gaat om de tevredenheid over de dealers, zowel op het gebied van verkoop als aftersales. De score van Skoda is met name imponerend omdat het merk de afgelopen jaren een heel ander type klanten heeft gekregen. Er werden meer duurdere auto’s verkocht voor zakelijk gebruik (met navenant hoge kilometrages), maar ondanks de hoge eisen en de kritische houding van deze nieuwe doelgroep, wist Skoda de klanttevredenheid verder te verbeteren. Andere sterke stijgers qua klanttevredenheid zijn Daihatsu, Mitsubishi en Volvo.
Het is het meest geruchtmakende (en gevreesde) nummer van Autoweek: editie 42, waarin de uitslagen van het onderzoek onder 24.000 autorijders bekend worden gemaakt. Over 2 weken ligt dit nummer in de kiosk, maar het blad heeft al bekend gemaakt dat de Skoda dealers de Tevredenheids trofee hebben gewonnen. Skoda heeft de afgelopen 2 jaar de meest opvallende vooruitgang geboekt op het gebied van klanttevredenheid.
Dit merk verdedigt dus de Europese eer als het gaat om de tevredenheid over de dealers, zowel op het gebied van verkoop als aftersales. De score van Skoda is met name imponerend omdat het merk de afgelopen jaren een heel ander type klanten heeft gekregen. Er werden meer duurdere auto’s verkocht voor zakelijk gebruik (met navenant hoge kilometrages), maar ondanks de hoge eisen en de kritische houding van deze nieuwe doelgroep, wist Skoda de klanttevredenheid verder te verbeteren. Andere sterke stijgers qua klanttevredenheid zijn Daihatsu, Mitsubishi en Volvo.