Skoda embleem motorkap

Beste forumleden,

Ik ben nu een week in het bezit van mijn prachtige fabia. Het enige wat er aan mankeert is het logo op de motorkap. Volgens de Skoda garage in Sittard kost dit embleem incl. BTW 28,- euro. Ik vind dit wel erg veel geld voor een embleem/logo. Iemand hier ervaring mee? en/of nog enige tips misschien?

LenK

Forumguru
Van de sloop is de vraag of je het er heel van af krijgt en zo dat het naderhand nog te monteren is.

darkprojectx

Forumguru
zit dat logo eigenlijk geplakt of geklikt?

ik zit al een tijdje met een idee maar weet nog steeds niet hoe ik mn logo op de motorkap er netjes af en daarna weer erop krijg..

28 euro is trouwens een normale prijs ;)

joergarms

Senior Member
Mijn auto gaat eruit, er zit namelijk vocht onder de toplaag van het embleem. (helaas trapte mijn vrouw er niet in)
Ik vind het wel prima, ik zit in die auto, en kijk nooit naar dat embleem.
Maar kan me voorstellen dat je je er wel aan gaat ergeren.
Ideetje, toplaag verwijderen, en blanke lak erover? Nu is het een soort folielaagje, dat blijft kwetsbaar.

Monteurtje

Forumguru
Het embleem is geplakt. Vind het ook niet normaal dat die emblemen gaan verweren. Zelfs bij een nieuw Suberb II. Al twee keer het embleem op de achterklep vervangen.

Monteurtje

Forumguru
Die pennentjes aan het embleem zodat je het embleem er maar op een manier recht op krijgt. JA. dat heeft de achterklep ook..

Fabia

† In Memoriam
Ik wil mijn embleem achter ook gegaan vervangen, die is aan de bovenkant al aardig verweerd en ik vind het geen gezicht. Het zal wel muggenzifterij zijn maar ik erger mij er aan. Heb jaren geleden bij mijn toenmalige Golf ook een keertje alle emblemen laten vervangen. Dat staat toch een stuk mooier.

Glenn

Actief lid
voor welke fabia voor een f1 heb ik er 1 liggen in goede staat

heb het liever zonder logo

Bovenaan Onderaan