Skoda Enve

Karstieman

Forumguru
Ik vond deze Skoda op het net.
Nooit van gehoord eigenlijk. /forum/images/graemlins/shocked.gif

skodaenve1.jpg

skodaenve2.jpg

skodaenve3.jpg

skodaenve4.jpg

Karstieman

Forumguru
Hmmm... /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif, dat draadje is mij totaal ontgaan....is dat het gevolg van te veel biertjes ? /forum/images/graemlins/473.gif

Ik was het eerlijk gezegd totaal vergeten /forum/images/graemlins/smile.gif

Ik zal deze foto's ook als wallpaper uploaden, want ik heb ze in deze post verkleind.
Feit blijft dat ie er best aardig uitziet ! /forum/images/graemlins/473.gif

Karstieman

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Nieuwe SuperB !!!!!!!! of een poging daartoe

[/ QUOTE ]

Daar dacht ik ook al aan..

Hetzer

Forumguru
ik dacht al dit komt me , bekent voor /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif

Karstieman

Forumguru
Daar is inderdaad geen touw aan vast te knopen.
Het enige dat je eruit haalt is dat het een gesprekje is tussen Petr en Ond&amp;#345;ej /forum/images/graemlins/smile.gif

deusjevo

Forumguru
Kweenie maar ik vind de voorkant wel een heel hoog Lada gehalte hebben /forum/images/graemlins/crazy.gif

LADA-110.jpg

rickske

Actief lid
Ik meen toch een groot verschil te zien tussen de skoda en de lada voorkant,volgens mij heb je last van een slecht zicht en ben je aan een bril toe. /forum/images/graemlins/shocked.gif

deusjevo

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ik meen toch een groot verschil te zien tussen de skoda en de lada voorkant,volgens mij heb je last van een slecht zicht en ben je aan een bril toe. /forum/images/graemlins/shocked.gif

[/ QUOTE ]

Ik vergeleek de Enve met de Lada 110, niet de Superb 2
Je moet toch toegeven dat de grille van beide auto's wel enige gelijkenis heeft.....

guitar_billy

Senior Member
ik vindt vooral de voorkant van die "Enve" niet zo mooi.
dat grijze plastic achter de koplampglazen in combinatie met de grote oranje knipperlichten erbovenop en die grote (alweer plastic?) grille doet het niet voor mij.

de achterkant vindt ik wel stoer! /forum/images/graemlins/cool.gif

maar wat doen die witte reflectoren naast de nummerplaat?

De nieuwe SuperB lijkt van voren verdomd veel op een BMW en heeft de ronde lijnen van een Audi. Niet echt vernieuwend. Ben benieuwd wat het moet gaan kosten. /forum/images/graemlins/crazy.gif

tja volgens mij lijken alle auto's op elkaar ze hebben immers allemaal wielen....... /forum/images/graemlins/1761.gif /forum/images/graemlins/uitlachen.gif

idd een hoog bmw - audi gehalte, maar daardoor niet minder mooi. zeker benieuwd wat de aanschafprijs gaat worden, PON zal de prijzen wel weer omhoog gaan schroeven
frown.gif

Bovenaan Onderaan