Skoda fabia 2 combi ambiente 1.4 16V 2008

Marinus1102

Nieuw lid
Hallo ik ben nieuw hier, mijn naam is Marinus en sta op het punt een skoda aan te schaffen uit 2008.
wat zijn de gebreken en waar moet ik op letten.
Ik heb al een test rit gedaan en hij heeft bij een onafhankelijke garage op de brug gestaan die zijden dat hij technisch in orde is op de rubbers van de stabilisatorstang na maar dat zijn de kosten niet.
Helaas ook een grote lelijke plek op de carrosserie mee gespoten bumper waar vocht onder de lak zit.
dus mijn vraag wat kan ik nog meer verwachten?
Bytheway hij rijdt heerlijk.
Mvg Marinus

Fabia 123

Forumguru
Lak problemen komt op de F2 vaker voor. Kijk goed of op de lak loslaat of lelijke plekken last zien.

Laatst bewerkt:

Pascal Timp

Nieuw lid
Kun je nooit zeggen van te voren. Kan jaren lang geen kosten krijgen, je kunt ook binnen een korte tijd veel kosten krijgen.
Ik heb een combi uit 2009 is in een half jaar tijd de distributieketting, nokkenassensor, krukassensor vervangen dus je weet het nooit.

Marinus1102

Nieuw lid
Hallo bedankt voor jullie reacties.
De skoda is aangekocht ben nu de trotse bezitter.
Alhoewel er een paar punten zijn, de kofferbak klep schaaf over de bumper met dicht doen hier door beschadig de lak, zijn hier meer mensen die daar last van hebben?

H@RM

Senior Member
Vocht onder de lak en een bumper die niet goed is afgehangen klinkt heel lullig gezegd als een slecht herstelde schade

Oplossing is de achterklep goed afhangen cq stellen

Bovenaan Onderaan