Skoda Fabia boek/papier houder.

Tees

Donateur
Met een rode afwerking?!? :deuk:
Koop je je Ferrari ook in 't groen?

De Skoda-kleur is nou eenmaal groen, dus de afwerking is groen. Als je rood wilt, dan moet je een Seat kopen. Maar volgens mij is wat je linkte niet erg afwijkend van wat ik in m'n O2 heb liggen. Waarschijnlijk is alleen t logo anders (want dat veranderde rond 2012 naar een meer gestileerde vliegende pijl), maar dan zou ik ff onderin de auto moeten duiken.

Tees

Donateur
Gisteravond nog even gekeken, het mapje dat ik bij mijn 2012 O2c heb ís exact die in de link.

ertromp

Forumguru
Als je rood wilt, dan moet je een Seat kopen.
En de.afwerking van het Seat boekje was/is wit :deuk:

2c94fc9fa7f41c442237c1c97ca7ec44.jpg

• Leuk
Waarderingen: Tees

EdK

Forumguru
Afijn de hoesjes zijn heden ten dagen van KARTON......
Want ja het boekje is zo dun geworden, kunt beter een laptoptas kopen en dan kan je boekje er ook in.
Want ja tis voornamelijk te lezen in de webpages en het boekje is volgepropt met QR codes

JGB123

Nieuw lid
Met een rode afwerking?!? :deuk:
Koop je je Ferrari ook in 't groen?

De Skoda-kleur is nou eenmaal groen, dus de afwerking is groen. Als je rood wilt, dan moet je een Seat kopen. Maar volgens mij is wat je linkte niet erg afwijkend van wat ik in m'n O2 heb liggen. Waarschijnlijk is alleen t logo anders (want dat veranderde rond 2012 naar een meer gestileerde vliegende pijl), maar dan zou ik ff onderin de auto moeten duiken.
Haha ja zeker! Ik begrijp dat Skoda nou eenmaal groen is, maar in een rode Monte Carlo met rood/zwarte afwerkingen is rood wel mooi :tongue:

Bovenaan Onderaan