Skoda Fabia Equipe plus 1.9 TDI Combi!!!!

Fabia

† In Memoriam
Euuuh, wat wil je weten. Ik neem aan dat de dealer en de folders toch voldoende info geven. Dus wat wil je weten. Heb zelf ook een Equipe plus Combi maar dan een 1.4 101 pk en bevalt me uitstekend.

Eigenlijk zochten we een auto met zo min mogelijk tierlatijntjes(wat er niet op zit,kan niet kapot gaan,weten we helaas uit vervelende ervaringen)maar we waren vrij snel kapot van de Fabia na alles wat we gelezen hadden en toen we hem eenmaal zagen staan waren we verkocht.Nou zit er in dit aktiemodel een hoop extra's en we vroegen ons af of dingen zoals cruisecontrol en airo echt wel gebruikt worden of dat het er eigenlijk wel opzit,maar dat je er eigenlijk gewoon niet aan denkt om er gebruik van te maken.En hoe is het met de zuiigheid van deze auto?Hoeveel maakt het gebruik van de airco uit aan het brandstofverbruik?

Berry

Senior Member
Het gebruikenvan de mogelijkheden die er op zitten is voor ieder verschillend ik bv gebruik mijn cruisecontrole regelmatig omdat ik voor een groot gedeelte in 100km zones rijd (trajectcontrole).
en ook met airco is het zo dat ik hem zomer en winter gebruik,
het verbruik is afhankelijk van je eigen voet bij mij is het op dit moment bij een kilmeterstand van 8500 km 1 0p 18
verder een heerlijke auto zeer tevereden mee /forum/images/graemlins/945.gif

Fabia

† In Memoriam
Ik zou absoluut niet meer zonder cruisecontrole kunnen, wat een uitvinding. Het scheelt je benzine en heet scheelt je zeker bekeuringen voor te hard rijden. Ik maak er vaak gebruik van, ook op korte stukjes. We hebben hiet zo'n fijne 50km weg met flitspalen, daar zet ik altijd de cc ff aan. Weet ik zeker dat ik niet te hard kan rijden, anders zit je maar op je snelheidsmeter te kijken en dat is nu ook niet bevoordelijk voor de verkeersveiligheid. En airco, ideaal in de zomer en ook in de winter met natte beslagen ruiten. Ff aanzetten en de ruiten zijn weer helder.

Bovenaan Onderaan