Skoda Fabia III - Het grote Monte Carlo Edition 2016 topic

Dennis78

Forumguru
@jesterke : welke motor heb je? Ik heb 1.2 TSI 110 pk (6-versnl bak)

Woon/werk verkeer voor mij is voornamelijk stad en een klein stukje snelweg. Gemiddeld zit ik rond de 1:13,7 -1:14,5

Lange afstanden moeten veel gunstiger uitkomen. Zolang je onder de 3000 toeren blijft valt het verbruik erg mee.

Met mijn vorige MC combi 1.2 86pk heb ik op vakantie naar Italië gemiddeld 1:17,8 gereden met volgeladen auto (geprobeerd zoveel mogelijk onder de 3000 toeren te blijven) reed dan max 125-130 km/u

Terug een paar keer 150-160 km/u gereden en dan valt hij terug naar 1:15,6

jesterke

Nieuw lid
Hallo Dennis,

Ik heb de 1.2 TSI 90PK variant, 5 versnellingen.
Bij mij is het ook voornamelijk woon-werk verkeer, dit betreft een klein stukje door de stad, daarna een +- 15 kilometer buitenweg (80) dan +- 35km snelweg (130) en dan nog een 10km autoweg (100).

Ik zal het de komende periode eens in de gaten houden en hier dan een update plaatsen.

cortrans

Forumguru
Ik laat overigens de merk- en typeaanduiding door de dealer van de kofferbak verwijderen, net nog tandje sportiever.
Kun je ook makkelijk zelf doen hoor.....
Ik heb het zelf gedaan met een stukje vis draad. Daarna de lijm resten weg poetsen en klaar.....
Scheelt het nodige aan arbeidsloon

fireben

Forumguru
Haha, nee moest daarna vrij snel weer naar werk, plus het is niet van dat mooie fotoweer. Wel mooi verhaal; 2 'speciale' dingen gevraagd bij aflevering (SmartLink-activatie en merk/typeaanduiding verwijdering). Hoeveel denk je dat er gebeurd waren...
ja geen he :maakmegek::maakmegek: zo gaat dat altijd :deuk::deuk:

StefRS230

Nieuw lid
ik heb sinds oktober 2016 een skoda octavia rs230 en droomwagen om mee te rijden. nu overwegen we ons een skoda fabia combi monté carlo aan te kopen als 2de wagen iemand ervaring met de skoda fabia monté carlo? graag reacties

dirkie996

Forumguru
@StefRS230 , ik herken deze foto van op FB Skoda Belgium, klopt dat?
Ik heb daar toch voor de eerste keer antwoord gekregen wanneer de nieuwe Octavia 3 fl Vrs te bestellen zou zijn.
Nog 'n belg erbij, en heb je u al voorgesteld in het desbetreffende topic?
Grtjs

StefRS230

Nieuw lid
Hey is het en 1.2 90pk of 110pk? Laat je me eens weten hoe het is om daarmee te rijden en of je er content van bent wanneer je er eens mee gereden hebt a.u.b
Grtz

Bovenaan Onderaan