Skoda Fabia - positiedeling problemen

Beste,

Sedert eind september heb ik een nieuwe Skoda Fabia waar ik van bij het begin al volgende melding op mijn touchscreen krijg : Uw huidige instelling voor de overdracht is : "Positie delen". Een toelichting op de instelling en hoe u deze aanpast kunt u vinden in het Control center. Zelf geprobeerd, niet kunnen aanpassen. Naar de garage geweest : is normaal, daaraan kunnen we niet veel veranderen. (wel the easy way out vind ik dan). Een andere medewerker mailde mij zonet dat ik in mijn homescreen op een symbool zou moeten klikken om mijn positie op PUBLIEKE modus te zetten. Heb daar al symbolen aangeklikt maar niets gevonden van publieke modus. Weet iemand hoe dit symbool eruitziet ? met hartelijke dank, Ann

Tja, volgens de ene persoon in de garage kan het niet, volgens de andere wel en volgens Skoda Nederland kan het ook : klikken op poppetje met 2 golvende lijnen met locatieteken om prvié-modus uit te zetten. Kan dit niet direct terugvinden, dus zal opnieuw contact opnemen met de garage mét de persoon die beweert het wel te weten/kunnen. Dàcht dat het eenvoudiger op te lossen ging zijn, ik hoor nog wel. Bedankt. Ann

Bovenaan Onderaan