Skoda Fabia3 Monte Carlo

laagvlieger

Forumguru
Ik vind de Monte Carlo modellen mooi, hier zie ik ze wel vaak rijden. De Fabia II dan wel. Meestal in het rood en zwart, maar ook geel/zwart en blauw/zwart zijn mooie combinaties. De brede diffuser maakt de iele achterkant voor het oog wat breder en lager.

Joske

Forumguru
Is een soort "optische" vervanger voor de RS (= die er NIET komt). Er zijn meer mensen die het er voor over hebben een mooie toffe bolide te rijden maar niet steeds bereid zijn daar ook de sportieve motor (en de bijhorende extra kosten) bij te nemen.. Lijkt me niet slecht bekeken, ik vind de MC-modellen altijd geslaagd en dragen ook mijn voorkeur. :)

Falcon

Donateur
Dan is het dus misschien aan ons om een Fabia III RS te gaan bakken van een 1.2TSI... chiptuning, uitlaattuning, eibachset, exterieur en interieur tuning!

Nu moet ik het zeker doen ... :bloos:

Falcon

Donateur
Wel zo tof om gelijk alle Monte Carlo modellen hier even te laten zien:

Citigo
citigo-mc-6reasons-background.jpg

Yeti
Skoda-Rapid-Yeti-Monte-Carlo-Live-Geneva-2014-051.jpg

Rapid Spaceback (met in de achtergrond de Fabia II versie)
Skoda_Rapid_Spaceback_Monte_Carlo_zive_01_503_0.jpg

Fabia III
dfdcecb2-4bec-4523-88fd-c3ae2e1a584c_1000.jpg

En een wannabee monte carlo versie van de O3 Combi :D
2013-Skoda-Octavia-Combi-1.jpg

Hetzer

Forumguru
"All-show", "no-go" ????

Imho een beetje kort door de bocht.
De MC modellen zijn namelijk gewoon met sportieve motoren te krijgen, met uitzondering dan de Citigo
Maar een Fabia 1.2 TSI MC met DSG of bijvoorbeeld een Yeti MC 1.8 TSI DSg in de sterkste uitvoering is toch echt meer dan "no-go" auto :lezen::koffie::jaja:

En dan heb ik nog niet eens over een eventuele extra chiptuning die je zou kunnen uitvoeren, toch ?

Bovenaan Onderaan