SKODA FUN ???

skodafun.jpg

Er is nog een merk (dacht citroen) die dit soort wagens heeft gehad. Je kon heel eenvoudig dmv losse delen een Cabrio, pick-up of dichte wagen maken.
Qua uitvoering en design leken ze wel op deze skoda.

Almet al vindt ik het wel een leuk wagentje, is dit een concept of is gewoon te bestellen.

groeten IBIFR

Fabia

† In Memoriam
Volgens mij staat er zelfs eentje te koop op een of andere autosite zoals autotrader. Zag een tijdje geleden een advertentie daarvan.

Matra_Murena

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Dutch4x4</font><hr />

Heeft er niet iemand hier zo'n Felicia Fun?

Of was dat Bazzie met z'n Pickup?

[/ QUOTE ]

Bassie van Adriaan??

Exciter

Administrator
ik kom ze in Tsjechie regelmatig tegen. Ook zag ik ze bij de dealers hier in NL staan.

Had ik hem kunnen betalen, kocht ik geen Favorit...

Fabia

† In Memoriam
Ik zie bij mijn werk er af en toe nog wel eentje rijden, ziet er wel grappig uit. Zou 'm wel willen hebben als tweede auto voor woon-werk verkeer.

Hetzer

Forumguru
zijn inderdaad best grappig!!!!!!

Bijlagen

• 27195-felica_ross_fun_1.jpg
    27195-felica_ross_fun_1.jpg
    62,3 KB · Weergaven: 19

blackczech

Actief lid
Iemand een idee hoeveel er hiervan gemaakt zijn ??
Hoeveel er in Belgie van zjn ??
Wat de waarde ervan is momenteel??
Alvast bedankt!!

dit is een felicia pickup fun uitvoering is tijdelijk gemaakt vanaf 1997 tot, denk ik, 1999.
hij is nu in ieder geval niet meer te koop.
meer dan enkele duizenden zullen er niet van zijn.
de wagen heeft leuke gadgets zoals een achterbank die je kan verschuiven, binnenin zijn ook de buitenkleuren doorgevoerd. het dashboard is die van een standdaard felicia.
als ik me niet vergis was de prijs ongeveer fl.26-28.000,-.
je ziet er hier af en toe 1 rijden.

de waarde is wat de gek er voor geeft lijkt me, je moet er wel van houden al dat geel. ik heb het zelf altijd een hele leuke beach auto gevonden

Fabia

† In Memoriam
Ik heb er wel eens te koop zien staan op de diverse autoverkoop sites zoals autotrader en autotrack.

Bovenaan Onderaan