Skoda garages omgeving Delft

Hallo,

Het ligt in onze bedoeling om in Delfgauw bij Delft (Gemeente Pijnacker-Nootdorp) te gaan wonen. Nu heb ik al uitgevonden dat Garage Hoeke in Delft daar in de buurt zit, maar de meningen over dat bedrijf, althans over de werkplaats, lopen nogal uiteen en zijn redelijk verouderd.
Mijn vraag is, weten jullie goede Skoda Garage's in de buurt van Delft? Den Haag , Zoetermeer, Rotterdam of andere plaatsen daar in de buurt is ook goed, als de werkplaats maar goed/betrouwbaar is...

Gegroet, Gompy

Ik ben zeer tevreden over Skodadealer Versluis in Zoetermeer. De Fabia01 en de Octa2 zijn daar in onderhoud. Hoewel: de Octa hoeft pas na 40.000 km, dus is daar na de aflevering niet meer binnen geweest. De Fabia mag a.s maandag weer voor APK en reguliere beurt.

eddyboer

Nieuw lid
Neem rijnwoud te rotterdam.
Goede service leenauto mee indien dat nodig is en altijd vriendelijk.

Zou zeker niet in zoetermeer gaan zijn alleen maar vriendelijk als ze wat aan
je kwijt kunnen.

MarcoO2

Forumguru
Ik ben zeer tevreden over Skodadealer Versluis in Zoetermeer. De Fabia01 en de Octa2 zijn daar in onderhoud. Hoewel: de Octa hoeft pas na 40.000 km, dus is daar na de aflevering niet meer binnen geweest. De Fabia mag a.s maandag weer voor APK en reguliere beurt.

Ik ben hier één keer binnen geweest (samen met Dreverhaven) om te kijken of er nog te praten viel als we twee dure Skoda's bestelden in plaats van één.

Ik heb toen niet bepaald een goede indruk gekregen van deze dealer. Niet bepaald klantvriendelijk, zonder interesse, niet flexibel (ten aanzien van de toenmalige Tour-de-France-actie) en niet accuraat. In de meegekregen offerte waren niet alle opties opgenomen en bovendien stond er een verkeerde naam boven...

Als ik een eerste keer al zo'n negatieve ervaring heb, kom ik er nooit meer... maar goed, misschien was het een moment-opname en is de service normaal wel beter (of kijkt Dreverhaven gewoon vriendelijker).

nemo

Senior Member
Er schijnt ook een goede in Den Haag te zitten (op of in de buurt van de Slachthuislaan).
En in Zoetermeer ja, maar vind ze daar niet zo aardig. Die in Delft heb ik geen ervaring mee.

MarcoO2

Forumguru
Er schijnt ook een goede in Den Haag te zitten (op of in de buurt van de Slachthuislaan).
En in Zoetermeer ja, maar vind ze daar niet zo aardig. Die in Delft heb ik geen ervaring mee.

Klopt, dat is Duindam. Niet groot en beroerd parkeren, maar goeie service! Ben daar pas binnen geweest met een collega die op zoek van naar een Octavia, prima geholpen!

nemo

Senior Member
Klopt, dat is Duindam. Niet groot en beroerd parkeren, maar goeie service! Ben daar pas binnen geweest met een collega die op zoek van naar een Octavia, prima geholpen!

Idd, parkeren is echt een drama daar. Maar dat is eigenlijk in heel Den Haag :(

MK74

Lid
De mijne komt bij Versluis vandaan, en de vorige was er in onderhoud. Prima dealer, nooit problemen gehad, netjes geholpen. 2 weken geleden belden ze nog op om te vragen hoe de auto beviel. Vind ik toch netjes. Mijn auto is geleasd, en de leasemaatschappij bepaald de leverende dealer. Marcel Waaijer van Versluis wilde uiteraard graag de auto leveren, en heeft contact gezocht met de leasemaatschappij. Hebben hun nek uit moeten steken om aan de eisen van de leasemaatschappij te voldoen, maar het is wél gelukt. :xyxthumbs: Heb geen negatieve ervaringen.

MarcoO2

Forumguru
En het politie-buro zit er tegenover... dus ff op de stoep gooien is ook niet aan te raden... hooguit, inderdaad net als in de rest van Den Haag, met een deurwaarders-envelop achter de voorruit! :grin:

EdK

Forumguru

mmmmm, wat dacht je van de binnenstad van A'dam ??
Als je op de grachten een parkeerplaats voor de deur van je klus wil hebben dan moet je er s'morgens om 7 uur op een van de bruggen gaan staan en wachten tot er een van de bewoners weggaat zodat jij je auo daar kwijt kan !
Tja lekker werken is dat !!

En heb op ministerie van economische zaken en financien gezeten voor werk maar daar had ik elke dag gratis voor de deur parkeren !

ZeroNRG

Senior Member
Garage Hoeke is een wat rommelige zaak, bepaalde afspraken worden niet nagekomen.

Heb een aantal keer gevraagd om te bellen als de auto klaar was, vergeten ze het gewoon.

Ook het mee krijgen van vervangend vervoer is een uitdaging, tevens diverse Skoda rijders uit de straat delen een soortgelijke mening en zijn dus richting de omliggende dealers vertrokken.

Ik ben weer vertrokken richting Spijkenisse, waar er geen problemen zijn ;)

Alvast bedankt voor de informatie mensen , elke verdere informatie is uiteraard nog welkom...

Groeten, Gompy

dmfow

Lid
Ik heb twee auto's van Duindam gehad en ook in onderhoud en meer dan tevreden over die club.

plaza

Forumguru
Skoda dealer morrenhof in Deventer !!!!!!
Is net Skoda dealer van het jaar geworden
( als je echt van autorijden houdt, vindt je een "stukje" omrijden vast niet erg ) :winkie:

Skoda dealer morrenhof in Deventer !!!!!!
Is net Skoda dealer van het jaar geworden
( als je echt van autorijden houdt, vindt je een "stukje" omrijden vast niet erg ) :winkie:

Tja, dan kan ik net zo goed even doorrijden naar Korterink in De Lichtmis of in Zwolle. ;)
Altijd voortreffelijk geholpen en behandeld daar, maar dat gaan we maar niet serieus doen, toch?

Alle andere tipgevers, bedankt en verdere info nog steeds welkom...

(Inmiddels woonachtig te Delfgauw)

2 Weken geleden op zaterdag (26-09) bij Hoeke langs geweest om een offerte te laten maken.
Offerte zou gemaild worden, omdat ik een paar extra opties wilde die niet standaard in het pakket zaten.
De mail zou dezelfde dag, of anders maandag verstuurd worden.. Ik wacht er nu nog steeds op :mad:

Maand of 2 geleden al een keer langs geweest voor een proefrit. Wilde toen een proefrit maken in een Octavia 1.8TSI maar die hadden ze niet staan.
Dus toen maar een proefrit in een 1.4TSI gemaakt.
Wilde graag toch nog een keer in een 1.8 rijden, maar dat was alleen mogelijk op afspraak bij PON in Leusden.
Ik was er op zaterdag en het was toen niet mogelijk om een afspraak te maken, dus zou de maandag erna teruggebeld worden. Ben nooit meer teruggebeld.

Moet daarbij wel zeggen dat ik hun zelf ook niet heb gebeld, maar normaal gesproken zou je toch wel verwachten dat ze je een belletje geven.
Lijkt wel alsof ze daar geen auto's willen verkopen ofzo :confused:

ZeroNRG

Senior Member
Moet daarbij wel zeggen dat ik hun zelf ook niet heb gebeld, maar normaal gesproken zou je toch wel verwachten dat ze je een belletje geven.
Lijkt wel alsof ze daar geen auto's willen verkopen ofzo :confused:

Dat is ook de reden dat ik daar sinds de eerste en laatste keer niet meer ben geweest. Een buurman van mij heeft zelfs een gerechtelijk conflict met Hoeke.

Er zijn nog zat andere goede dealers in de buurt, ga daar eerst maar eens kijken.

Bovenaan Onderaan