Skoda Golf

Skombi

Actief lid
Skoda heeft de Joyster concept car klaar. Het zijn de eerste tekenen dat de Tsjechen op jacht gaan in de klasse van de Volkswagen Golf.
www.autoweek.nl/images/800/7/bc00e93ddf1f75ec869316f8eed45c57.jpg

Skoda toont op de autosalon van Parijs de Joyster-concept car. Die is gebouwd op het platform dat de Volkswagen-groep al gebruikt voor de Audi A3, Volkswagen Golf en de Seat Leon. De Skoda Octavia staat ook op dat platform, maar is een duidelijke maat groter. De Joyster past wat betreft formaat precies in de felbevochten klasse van de Golf, 307, C4, Astra en Focus.
De Joyster heeft een driedeurs carrosserie en toont een coupé-vorm. De nieuwe Fabia, die volgend jaar zijn opwachting maakt, zal stijlkenmerken van deze Skoda lenen. Skoda kan de Joyster gebruiken om het grote gat op te vullen dat zit tussen de Fabia en de Octavia. Verdere details over deze Skoda-studie zijn er nog niet.

alcatel

Nieuw lid
En welk onderstel heeft de joyster dan?
de polo?
winkie.gif

Daniel

Lid
Nu zijn er al 2 topic's over zie ik..........welke gaan we sluiten???

En ja net als ik al in de andere topic heb gezet,ik vind het net een uitgerekte helm
grin.gif

Matra_Murena

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: alcatel</font><hr />

En welk onderstel heeft de joyster dan?
de polo?
winkie.gif

[/ QUOTE ]

Die van de Golf, Audi A3 en Octavia dus.

Vind het idee wel mooi.

Skombi

Actief lid
Er staat op www.autokampioen.nl

Bovendien is de Joyster volgestopt met moderne snufjes op het gebied van communicatie en comfort. Of de auto een productiemodel wordt – net als de Roomster – valt nog te bezien, maar Skoda meldt dat de Joyster dient als designstudie voor toekomstige
modellen. De nieuwe Fabia wellicht?

Dus die komt er ws nooit.

deusjevo

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Fabia</font><hr />

En hierbij een foto:

[/ QUOTE ]
Mooi, een foto van een tekening
ahum.gif

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Daniel_Fabia</font><hr />

Nu zijn er al 2 topic's over zie ik..........welke gaan we sluiten???

[/ QUOTE ]

Daar is het nu te laat voor, gezien het aantal reacties in beide...
grin.gif

nou kreeg vandaag de nieuwe auto en tuning en heb hem ook al ergens anders in een tijdschrift gezien de nieuwe VW scIROCco en deze lijkt er wel heel erg veel op????
Wie was er als eerste????

Maar maakt niet uit wie het was ziet er wel lekker uit????

Hebbe??????

Bovenaan Onderaan