Skoda handleidingen

Rallye

Forumguru
Dat klopt. Ik heb wat met de url zitten spelen, maar kreeg niet alle manuals te zien. Jow "spelen" geeft een beter resultaat, hoewel ik op de eerste link ook geen resultaten krijg. De tweede werkt wel. Bedankt!

turboturbo

Forumguru
idd. Wat een irritante site, zeg. Ik zie het wat je bedoelt.

Je moet bij de eerste link nog in de blauwe balk bij 'View' op 'All Documents' klikken.
Dan pas krijg je een lijst met mapjes.

blauwe balk.jpg

Ik snap overigens de 'logica' achter de mappen-structuur niet. Sinds mijn windows 98 tijd ben ik wel een beetje klaar met handmatig door mappen bladeren, eerlijk gezegd. :icon_smile_dead:
Kennelijk is dat op modeljaar of facelift, maar ik kan geen manuals vinden voor oudere Skoda's, zoals de Fabia I of de Felicia...

Rallye

Forumguru
Ah, dan had ik dat bij de eerste link over het hoofd gezien. Nog meer complimenten voor jou, turboturbo!

OT: ik vind een mappenstructuur juist erg overzichtelijk, en heb dan ook een hekel aan programma's als Picasa en iTunes die dwars door mijn mappenstructuur heenfietsen. Dan ben ik het overzicht kwijt. Zo zie je maar weer, smaken verschillen!

Bastiaan1977

Senior Member
Altijd handig, dank voor het plaatsen van de links..... wellicht is het handig om dit topic op te schonen en alleen de links vermelden die werken. Scheelt toch weer een aantal minuten zoeken en lezen.

Ga zo door.

Bovenaan Onderaan