Skoda IAA Press conference

Ik snap nooit zo goed waarom er zoveel moeite word gestoken in die conceptcars.

Ja je moet wel als bedrijf/fabrikant blijven innoveren en doorontwikkelen maar waarom maken ze altijd van die autos met een ruimtevaart interieur waarvan iedereen weet dat dat nooit de werkelijkheid zal worden. Dus waarom zoveel geld steken in een futuristich "ding" terwijl je weet dat het zoals het eruit ziet never ever in productie gaat.. weggegooid geld naar mijn idee..

Joh@n

Forumguru
Die conceptcars zijn vaak toch echt een voorbode voor uiteindelijke modellen. Genoeg modellen gezien die begonnen zijn als concept de afgelopen jaren die je nu op de weg ziet rijden.

EdK

Forumguru
Genoeg modellen gezien die begonnen zijn als concept de afgelopen jaren die je nu op de weg ziet rijden.
Yeti is daar een mooi voorbeeld van geweest... uiteindelijke model had erg veel herkenningspunten van het concept

EdK

Forumguru
En hier een pers bericht van Skoda.CZ

Bijlagen

• 170912_SKODA with three attractive SUVs and VISION E study at IAA in Frankfurt.pdf
    710,7 KB · Weergaven: 15

Okki

Donateur
Die conceptcars zijn vaak toch echt een voorbode voor uiteindelijke modellen. Genoeg modellen gezien die begonnen zijn als concept de afgelopen jaren die je nu op de weg ziet rijden.

Jammer dat ze voor de öpvolger" van de Yeti dit front niet hebben gebruikt. Ik vond die ronde lampjes wel leuk staan.

2016-Skoda-Yeti-Photos.jpg

Bovenaan Onderaan