Skoda Kodiaq Sportline Business 1.5 TSI DSG

ErikS

Actief lid
Ik ben Erik en mijn nieuwe auto wordt een Skoda Kodiaq Sportline Business met de volgende opties:
- Comfort pakket
- Functie pakket
- 3de zitrij
- Zonwering zijruiten achter
- Travel assist met verkeersbordenherkenning
- Velgen 20 inch Vega antraciet
- Kleur ???

Kleur ben ik nog niet uit. In eerste instantie Crystal Black maar volgens de verkoper is dat niet zo mooi icm de zwarte accenten (grill, spiegels) die anders van kleur zijn.
Dus hoor graag ervaringen van anderen leden met de kleur Crystal Black icm Sportline Business.

ErikS

Actief lid
Zwart op zwart lijkt me anders een uitstekende keuze.

Leek mij ook Fmoon, maar in het (zon)licht zit er een blauwe gloed in Crystal Black en in de zwarte accenten niet...Maar goed het natuurlijk een kwestie van smaak ;)

Da's een nette koets die je "bij elkaar gezocht" hebt ;).
Veel pret en nut van het forum, en veel voorpret van de Kodiaq!
En sterkte tijdens het wachten.

Peter, volgens de verkoper zou de auto halverwege juni (week 25/26) geleverd worden...Dus ben benieuwd of dat ook echt zo is wanneer de auto daadwerkelijk besteld is.

Jewepe

Forumguru
@ErikS

Kijk ook eens naar de Kodiaq Karoq van @Pendragon. Die is in een schitterende kleur metallic donker groen uitgevoerd. Een Black Magic VAG-auto zie je op elke hoek van de straat. Wordt immers zowel op Skoda als VW, Audi en Seat geleverd (of een kleur die er sprekend op lijkt). Mocht je het metallic groen niet mooi vinden, dan is Steel Grey (KOMO-grijs) een goed alternatief.

Japanese Power

Donateur
Welkom Erik,

Heb lef en kies rood of blauw, dan ben je in elke geval geen grijze muis ;)
Succes in je keuze, die je eigenlijk al hebt gemaakt!

Johan

Schermafbeelding 2020-01-08 om 07.48.12.png Schermafbeelding 2020-01-08 om 07.48.16.png

Bovenaan Onderaan