Daydreamke
Actief lid
Gisteren gaan kijken naar de passage van de Ronde van Frankrijk in de streek van Ninove. Onderstaande foto's zijn foto's die ik heb genomen.
Begrijp het wel maar er rijden er ook tussen waarbij de wrapper wel de moeite heeft genomen om mooi om de logo’s te snijden...Dit is maar ff een tijdelijke wrap hoor, gaat er weer af na de tour!...
Wat is VVS ?Hey hallo @philippe bakker VVS geldt ook voor foto’s...
Is een clickable link, maar hier nogmaals: Vertical Video Syndrome.Wat is VVS ?
Das Chinees voor mij maar okIs een clickable link, maar hier nogmaals: Vertical Video Syndrome.
Zetten ze er dan ook een nieuwe klokkenwinkel in?Als ie bij de tour niet in elkaar gereden wordt de wrap er af en inee s heeft een klant in BE of NL een meevaller qua levertijd
Als ie bij de tour niet in elkaar gereden wordt de wrap er af en inee s heeft een klant in BE of NL een meevaller qua levertijd
Ik geloof toch echt niet dat die auto's zonder overduidelijke gebruikssporen uit de strijd komen, om van de kilometerstand nog te zwijgen. Geen klant ter wereld zal zo'n exemplaar als "nieuw" accepteren.Ik denk eerder dat er bijvoorbeeld een paar klanten die een rode Kodiaq hebben besteld, die vóór de tour zou worden geleverd, ineens 1-1,5 maand langer moeten wachten...