Skoda koffer embleem zwart

rssr

Lid
Waar kan ik terecht voor zwarte emblemen (v/a), voor Octavia RS combi 5E., kleur Steelgrey. Bij voorkeur niet uit China...

Tees

Donateur
Wisselende kwaliteit, vooral qua pasvorm. Soms past t, soms niet. Kopacek weet je zeker dat je OEM-kwaliteit krijgt.

serum

Forumguru
Die ervaring hád ik met kopacek/super-skoda ook toen ik in 2015 de geborstelde aluminium inleg bestelde voor de hoogteverstelling van de voorstoelen, nu krijg je 2 zielige stukjes made-in-china stukjes plastic in mat-chroom. Ik weet het, 8 jaar geleden was alles beter, maar 20 euro voor een paar sneue stukjes plastic die niet meer matchen (zit verder nergens mat-chrome in het interieur) vind ik weggegooid geld. Ze nemen ook niet de moeite om erop te reageren. Deze ervaring heeft mijn eerdere positieve ervaring teniet gedaan. Ik zou hierdoor liever iets van Alie kopen dan van kopacek, het komt mi toch gewoon uit China. (de joekel van een doos waarin ik mijn bestelling kreeg stond ook in 5cm hoge letters 'MADE IN CHINA' op). Kan je marketingmachine van de daken schreeuwen dat jouw kwaliteit veel beter is dan de made in china producten, maar als je dat niet waarmaakt is zo'n uitspraak niks meer dan gebakken lucht. Voor mij hebben ze afgedaan in ieder geval. Ik heb op Alie een setje voor het oude model gevonden, die zijn keurig van geborsteld aluminium. Helaas kan ik ze voor het nieuwe model niet meer vinden. Mocht iemand nog iets weten houd ik mij warm aanbevolen.

serum

Forumguru
Ze mogen wel als hardste roepen dat het niet made in china is, maar ik durf dat, gebaseerd op mijn laatste ervaring, in twijfel te trekken. De gebruikte uitstootpennen van de spuitgietmalletjes en de oplossing om dat te verhelpen op de logo's voor de stoelen waren dusdanig slecht, dat ik een flashback heb naar China producten uit 2000. Bij ons was dat gewoon glashard afkeur geweest of nabewerken. Voor beide oplossingen is niet gekozen. ipv daarvan hebben ze het stuk plakband dat erop maar in 3en geknipt om dat erop te plakken om ruimte te geven voor de slechte afwerking. Meer werk en een typische china-oplossing waar arbeid relatief voordelig is. Als ik dan de levering ook nog krijg in de genoemde doos is het voor mij eigenlijk wel 'kwaakt als een eend, waggelt als een eend'

Bovenaan Onderaan