Skoda lanceert slimme tool: Voorraadkijker

MarcoO2

Forumguru
Het klinkt bekend: Net je favoriete auto gevonden, naar de dealer om te bestellenblijkt er een levertijd op te zitten. Op zich is een levertijd niet verwonderlijk wanneer beseft wordt dat een groot deel van de nieuwe autos tegenwoordig build to order gemaakt worden, d.w.z. geproduceerd aan de hand van een specifieke bestelling.

Maar, het kan ook anders. Vanaf nu biedt Škoda een slimme tool aan waarmee direct kan worden bekeken welke autos in Nederland op voorraad staan en dus na bestelling razendsnel gereden kunnen worden. Vaak gaat het om populaire modellen en uitrustingen, waarbij natuurlijk altijd nog de mogelijk bestaat achteraf accessoires toe te voegen om de auto dat persoonlijke tintje te geven.

Ook snel rijden? Bekijk dan nu de Skoda Voorraadkijker!

MarcoO2

Forumguru
Het staat er niet bij, maar ik neem aan PON en dealer. Je kunt ook niet zien waar een auto staat, je kunt alleen een contactformulier invullen. Desondanks wel handig!

Berry

Senior Member
Volgens mij zijn het auto's die bij dealers staan want de eerste Fabia die ik probeerde staat in deze uitvoering bij mijn dealer in Hoogland namelijk een Dynamic 1.6 Tangerine orange met een wit dak atria velgen en styling kit

Bovenaan Onderaan