Skoda Laura

Frankie

Actief lid
funny, als je naar "Exteriors" gaat zie je o.a. een foto van een achterlichtunit. De type aanduiding "Laura" is daar duidelijk op ge-photoshopped.. en van een PD motor heb ik ook nog niet gehoord..

PD motor is de door Skoda gebruikte TDI motor, PD staat voor Pumpe Duse oftewel Pomp Verstuiver motor (zoals bv de 1.4, de 1.9 & 2.0 TDI).
Een PD motor is dus geen Common Rail motor.

ougie

Forumguru
Zou zij alleen leverbaar zijn als HB? Als je Octavia combi aanklikt krijg je een O1 te zien.
Lekker ding trouwens,,,die Laura. /forum/images/graemlins/24.gif
Misschien heeft Jantje Smit een optreden in India gedaan. /forum/images/graemlins/shocked.gif

ebagg

Nieuw lid
als je naar de performance pagina gaat zie je nog iets vremmds... of ik zie het verkeerd, maar de motor ligt er niet dwars in. Dan nog iets er staat geschreven op een andere pagina: based on the A5 platform, ik heb gehoord dat er inderdaad een A5 platform bestaat maar die zou te groot zijn voor de Octavia... beh, gekke mensen die Indiers...

Even wat anders.......wie kijkt er in vredesnaam op de internet site van Skoda in India??? /forum/images/graemlins/confused.gif

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Even wat anders.......wie kijkt er in vredesnaam op de internet site van Skoda in India??? /forum/images/graemlins/confused.gif

[/ QUOTE ]

Ik vermoed voornamelijk in Skoda geinteresseerde Indiers?

Of bedoel je dat soms niet /forum/images/graemlins/bye.gif

LenK

Forumguru
of ik zie het verkeerd, maar de motor ligt er niet dwars in.

[/ QUOTE ]
Ik dacht ook al dat ik niet goed had gekeken, maar het het blok ligt inderdaad in de lengte.

based on the A5 platform, ik heb gehoord dat er inderdaad een A5 platform bestaat maar die zou te groot zijn voor de Octavia... beh, gekke mensen die Indiers...

[/ QUOTE ]
Ik ken geen A5 maar als dat Audi is dan klopt dat in de lengte liggen van de motor weer

Edit: dat plaatje met afmetingen is precies hetzelfde als hier, dus wij hebben ook een A5 platform.

Kan die foto niet verwisseld zijn met een Superb, heeft die de moter niet in de lengte?

beh, gekke mensen die Indiers...

[/ QUOTE ]

Doet me denken aan die peugeot 206 reclame.
/forum/images/graemlins/crazy.gif benodigdheden een lada niva, olifantje, moker en een paar keer tegen de muur botsen, en ziedaar en octavia!!
/forum/images/graemlins/baby012.gif /forum/images/graemlins/baby012.gif /forum/images/graemlins/baby012.gif

LenK

Forumguru
peugeot............olifantje

[/ QUOTE ]

Als er nou eens op elke Peugeot een olifantje ging zitten, dan kunnen al die mensen een ECHTE auto kopen.

Henny

Actief lid
Er zijn wel meer markten waar de O² een andere naam heeft. Surf eens en je zult het zien. Ik dacht in Israel ook (niet dus) en ergens in Zuid-Amerika (Colombia) ook nog.
Sommige sites staan onder de links, zo ook deze Indiase site.
In Italië en Oostenrijk b.v. hebben de kleuren ook andere namen.

Bovenaan Onderaan