Skoda meest betrouwbare merk

Dutch4x4

Senior Member
Huh, Subaru het op twee na onbetrouwbaarste merk?

En Porsche het onbetrouwbaarst?

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Sorry hoor, ik lig hier echt in een deuk. Heeft die verzekeraar weleens gekeken naar de APK-cijfers van de TüV? Porsche staat eenzaam bovenaan, juist bij de auto's van 8 jaar en ouder.

Octaviarijder

Actief lid
Interessant misschien wel, maar of het nou echt betrouwbare info is? Skoda staat wel op de goede plek, maar Subaru en Porsche horen inderdaad toch wel wat hoger.

Exciter

Administrator
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Dutch4x4</font><hr />

Trouwens, alweer een nieuw algemeen Skoda-forum?

[/ QUOTE ]

Ik wil niet te hard roepen, maar ik zie wel erg veel gelijkenis met ons forum... Ik verwelkom elke initiatief door en voor Skodaliefhebbers, maar wees wel origineel.
Van zo'n site als deze nieuwe forum wordt ik nou niet bepaald vrolijk.
biggthumpdown.gif

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Exciter</font><hr />

Ik wil niet te hard roepen, maar ik zie wel erg veel gelijkenis met ons forum... Ik verwelkom elke initiatief door en voor Skodaliefhebbers, maar wees wel origineel.
Van zo'n site als deze nieuwe forum wordt ik nou niet bepaald vrolijk.
biggthumpdown.gif

[/ QUOTE ]

T forum bestaat sinds 23 oktober... en moet eerlijk zeggen... dit is een forum dat snel uit de grond is gestampt zonder enig creativiteit... als ie dat wel had, had het er ook niet zo cheap-ass standaard uitgezien, maar had ie hem flink uitgebouwd!!
smile.gif
(zoals ik heb gedaan met mijn (helaas dooie) forum!
smile.gif
)

Ben het dus helemaal eens met Exciter!!

Skombi

Actief lid
@blackczech:
Trouw aan een forum ... het lijkt wel of je getrouwd bent met dit forum. Het is een leuk forum hoor begrijp me niet verkeerd maar dat kinderachtige gedoe van `ik hou van jou, ik blijf je trouw` van sommigen hier zie ik alleen op dit forum.

Het is toegestaan om meerdere fora te bezoeken en als het je rechtstreeks gevraagd lieg je er toch gewoon over.
confused.gif

Looij

Nieuw lid
Tis allemaal in een gekke taal.....
crazy.gif

------------------
Vanaf 2 jan 2007 om 9:00 uur: O2 combi 1.9 Tdi Bus. Ed.

blackczech

Actief lid
Trouw ??
529.gif
.... mss wel ma bezoek ook nog andere forums hoor !!
crazy.gif

Cleaned, flat4free en skodaforum zen de meest bezochte voor mij hoor !!
disc.gif

Vind je de meeste info over je hobby toch??
Grtzzzz Patrick

Bovenaan Onderaan