Skoda Octavia 1.4 Elegance

Cobrakever

Actief lid
Zo, na 10 jaar Ford Focus C max te hebben gereden en lang gezocht te hebben naar een andere auto (moest VAG zijn ook vanwege de andere hobby: http://www.keversite.nl/forum/viewtopic.php?f)=19&t=8857&start=345 ) eindelijk een super geschikt exemplaar gevonden uit 2010 met 50.000 km op de teller. de vorige eigenaar is er erg zuinig op geweest, dit is door de hele auto te zien, geen beschadigingen of niks! Ben me nu een beetje aan het verdiepen op dit toch wel erg actieve forum!
Eerste update komt er aan nieuwe logo's. Eerst op de auto, in de winter ook op de velgen.

Na het ophalen direct richting Nuerburg (weekendje OGP2015), overigens niet gereden op de Nordschleife...
ben erg onder de indruk van dit geweldige rij-ijzer.

groet,
Rogier
Edit nu recht op...

Laatst bewerkt:

Cobrakever

Actief lid
Ben eigenlijk nog steeds nieuwsgierig naar het interieur, de stoelen lijken erg veel op die uit de RS met de verzonken hoofdsteun. Was dit een optie of standaard op de 2010 Elegance?

newwolf84

Forumguru
Welkom ! Auto ziet er ondanks dat het tegen alle wetten van de zwaartekracht in gaat, goed uit !

Volgens mij heb jij een juweeltje gescoord, 50.000 km is ja niks ! Nog wat gehoord over de "beruchte" kettingproblemen ?

Cobrakever

Actief lid
Ik heb de auto gekocht bij Huiskes hier in Twente. Zit een vol jaar garantie op de auto. Dus voorlopig geen zorgen over kettingen ed ;).
Auto is erg fraai, maar heb de auto zelf alwel een lekkere poetsbeurt gegeven.:)

Cobrakever

Actief lid
Pff op de kop, maar goed. Dit zijn de stoelen. Was dit standaard op de Elegance of optie?
Wie kan mij aan de lijst met afkortingen (optiecodes??)

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 58
Bovenaan Onderaan