Skoda octavia 2 naar LED

Evds

Lid
hallo allemaal,

Ik heb mijn octaaf nu helemaal in de led zitten aan de voorkant. Ook de achteruitrijverl is LED (best mooi vind ik zelf)
Nu kreeg ik dus een aantal foutmeldingen in de computer. Waarop ik dus LED decoders heb besteld. Na het installeren hiervan... je raad t al. Weer gewoon foutmeldingen. Heeft iemand een idee hoe ik dit gewoon werkend krijg zonder dat irritant lampje in het dashboard

Verder heb ik de kentekenverlichting ook veranderd naar led. Ik heb dit proberen aan te passen met vcds en ook hier blijft een melding van komen...

Evds

Lid
In de bijlage nog een fotootje

Bijlagen

• 8FC3A4F5-4876-4DDB-982A-62A1A82ACB5E.jpeg
    8FC3A4F5-4876-4DDB-982A-62A1A82ACB5E.jpeg
    1,8 MB · Weergaven: 112

Evds

Lid
En een keer helemaal

Bijlagen

• FBF22BDB-C44A-4FFA-8311-44B11DEC86E3.jpeg
    FBF22BDB-C44A-4FFA-8311-44B11DEC86E3.jpeg
    307,9 KB · Weergaven: 75

Evds

Lid
@Hans O. Voor mijn stadslichten had ik nog canbus free liggen van pilot. Uit mijn oude auto. Deze geven geen storing.
Ik ken ook een jongen die heeft echt van die cheap lampjes. Ook die geven geen storing.

Evds

Lid
Het dimlicht is Xenon. heb het lichtbeeld laten checken in de garage. En is perfect. Zijn wel koplampen met een lens.

Vandaag andere weerstanden tussen het mistlicht gezet. Die zijn nu perfect en dimmen ook weer met de cornering.

Nu het achteruitrijlicht en kentekenverlichting nog.

Maartenvds

Forumguru
ik heb nu een O3 maar in mijn O2. had ik op alles weerstanden uit China en deze werkte perfect geen foutmeldingen gehad! ik ga ze even opzoeken voor je!

VAG-man

Forumguru
Ja dat is de goede manier @Evds.
In dat geval zal het zeker meevallen, maar ik ben niet zo'n voorstander van die weerstanden. Dan maar geen led.

• Leuk
Waarderingen: Evds

Evds

Lid
@Maartenvds Ik ken ze inderdaad, ik heb nog zoiets liggen uit china. Maar dat heeft volgens mij niet dezelfde werking..

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 47

Lizden

Senior Member
Ik heb de led kentekenplaat verlichting er weer uitgehaald. Op een of andere manier werkte de elektrische buitenspiegel niet meer als ik de verlichting aanhad.. was er snel klaar mee dus!

Evds

Lid
Ik heb de led kentekenplaat verlichting er weer uitgehaald. Op een of andere manier werkte de elektrische buitenspiegel niet meer als ik de verlichting aanhad.. was er snel klaar mee dus!

Er kunnen inderdaad rare dingen gebeuren

Bovenaan Onderaan