Toevallig heb ik de afgelopen tijd een aantal maal contact gehad met Jeroen over deze camera. Ik heb de Sinosmart besteld bij Ali en toen deze binnen was eerst getest door de radiounit te demonteren en de camera aan te sluiten. Versnelling in de achteruit en...... geen beeld niets een aantal keer geprobeerd, van contact af, contact erop, stekkertje los, stekkertje weer aansluiten maar niets. Vanmorgen enorme verbazing dat ik ineens als ik de versnelling in de achteruit zet het scherm voor achteruitrijcamera in beeld krijg maar zonder beeld uiteraard aangezien er geen camera aangesloten is. Dit scherm kreeg ik onlangs niet toen ik aan het testen was. Dus vanmorgen weer de camera aangesloten en beeld ! Vervolgens aan de slag met inbouwen. Ik gebruikte als inspiratie dit filmpje
. Maar ik kom simpelweg niet door de rubberen tube/behuizing tussen kofferklep en achterbak, daar loopt een draad doorheen waarbij er eigenlijk geen ruimte is om de camera bedrading er ook nog doorheen te krijgen. Er rust geen zege op ik heb de boel terug gebouwd en laat het voor wat het is.