Skoda Octavia BJ. 2000 elektrische schema comfortschakeling???

TrueBlue

Nieuw lid
Beste Skoda owners,

Ik heb inmiddels op mijn centraledeurvergrendeling met comfortschakeling afstandbediening module ingebouwd met een klapsleutel.
Alles is prima gegaan, maar vinden van de draadje waar e ramen comfortschakeling zit is een drama. Dus ook niet gevonden!
Vraag is of er iemand is die weet welke kleurtje draad is deze comfortschakeling die te vinden is de module links van het stuur!
Ook een hele schema(knipperlichten etc.) is welkom.

Hartelijk dank,

Ronnie

Forumguru
De draad zou volgens schema aangesloten moeten worden op pin 14 van het comfortmodule. (links aan de onderste grijze balk, dit is de module.)
Ik kon de afbeelding helaas niet groter krijgen.......

Bijlagen

• Oct.1 CV  Jun. 13 21.10.jpg
    Oct.1 CV Jun. 13 21.10.jpg
    77,5 KB · Weergaven: 123

TrueBlue

Nieuw lid
De draad zou volgens schema aangesloten moeten worden op pin 14 van het comfortmodule. (links aan de onderste grijze balk, dit is de module.)
Ik kon de afbeelding helaas niet groter krijgen.......
Beste Ronnie,
Thnx voor je snelle respons.
Deze pin 14 zit dus in de module links van de stuur??? Right?

TrueBlue,

kan je mij aangeven welke set je aangeschaft hebt?

Ik zit namelijk ook al een tijdje te kijken hiervoor, ik ben uitgekomen op een set van Spy. (nog niet aangeschaft)

Makkelijk in te bouwen?
Goed te communiceren met handzender & kast?
Sleutelbaard goed kunnen laten slijpen? (Waar?)

Let me know, desnoods via PM.

Thanks op voorhand.

Gr.

Sander

TrueBlue

Nieuw lid
TrueBlue,

kan je mij aangeven welke set je aangeschaft hebt?

Ik zit namelijk ook al een tijdje te kijken hiervoor, ik ben uitgekomen op een set van Spy. (nog niet aangeschaft)

Makkelijk in te bouwen?
Goed te communiceren met handzender & kast?
Sleutelbaard goed kunnen laten slijpen? (Waar?)

Let me know, desnoods via PM.

Thanks op voorhand.

Gr.

Sander

Sander,

Ik heb de mijne afstandsbediening module gekocht bij http://www.form-cars.nl/?page=start
Hij werkt perfect. Deze set dus,... http://form-cars.nl/?page=catalog&view=product&product_id=1267
Je krijgt ook twee sleutelbaarden mee. Deze kun je bij sleutelmaker laten maken. Eerste ff checken of locale sleutelboer dat kan op http://www.autosleutels.com/
Niet vergeten je oude sleutel open te maken en chip(transponder) in je nieuwe klapsleutel te plaatsen!
Inbouwen is ook niet tricky. Wel moet je weten welke aansturing je Skoda heeft? Positief, Negatief, Pneumatisch. Nadat je dit uitgezocht hebt is het een kwestie van juiste draadjes met elkaar verbinden. Staat ook in de handleiding!
Module die je koopt moet je aansluiten op de module(links van de stuur).
Mocht jou Skoda ook negatieve aansturing hebben dan kan ik je helpen met de kleur van de te verbinden draadjes etc.
Ik ga deze weekend nog knnipperlichten ermee verbinden en ramen comfortbediening.
Heb je nog vragen,....shoot

Gr, Damir

Helaas nogsteeds niet aan toe gekomen...

Ik word helemaal naar van weer in NL, elke keer als ik dnek; Mooi, ff naar buiten begint het weer.....

Ik wil het er wel snel in hebben, word er nu naar van! :)

Sander

Bovenaan Onderaan