Skoda Octavia Combi 1.8T L&K 4*4

Dutch4x4

Senior Member
Over 1.8T en 4x4 kan ik met je meepraten (dus vraag maar raak), over Combi en L&K niet.

Ben wel benieuwd wat er op je typeplaatjes staat. Ook 4x4 turbo achterop, onder Octavia? En dan L&K aan de zijkant, voor de voordeuren?

Hallo iedereen , ik krijg een warm gevoel als ik alles leest en ik zal zo gauw mogelijk de foto`s maken en achterop staat Octavia 4*4 Turbo en aan de zijkant
Laurin Klement . Vorige auto was een Peugeot 206 1.6 16V Griffe SW , leuke auto maar deze auto is een jongensdroom die aanvoelt en rijd zoals een auto hoort te zijn .
Hij is van juli 2001 ( 2`de serie )maar hij is nog steeds up to date kun je zien hoe ver ze toen al waren . En volgend jaar gaat de caravan er achter misschien naar Zweden
dus daar kijken we al een beetje naar uit .
Bezjoer , Piet van der Vlist .

[Vorige auto was een Peugeot 206 1.6 16V Griffe SW , leuke auto maar deze auto is een jongensdroom die aanvoelt en rijd zoals een auto hoort te zijn.]

Prachtige uitspraak. Dit moet John lezen, kan hij misschien de bestelling annuleren.

Welkom, geweldige auto! Heb ook een 1,8T combi, bijna net zo luxe als een L&K alleen geen 4x4. Maar daar kan Dutch je weer alles over vertellen /forum/images/graemlins/smile.gif. Veel plezier ermee!

Wiseguy

Actief lid
Heel veel plezier ermee, veel fijne kilometers en wanneer komen er wat fotootjes op het forum? /forum/images/graemlins/grin.gif

Dutch4x4

Senior Member
Zeker weer een server-not-found-scherm, Wiseguy? /forum/images/graemlins/grin.gif

Maarre... deed jij ook niet in hosting? /forum/images/graemlins/smile.gif

Wiseguy

Actief lid
Yep.... mijn excuses voor de dubbelpost....
Yep ik doe in hosting... /forum/images/graemlins/grin.gif Alleen heb ik nog niets gehoord van de gegevens die ik nodig heb om iets passends te maken.... /forum/images/graemlins/wink.gif

@Exciter, heb je daar al zicht op? /forum/images/graemlins/cool.gif

Goeie keus Piet,
Es eens keer wat anders dan forumleden die alleen maar enthousiast kunnen zijn over hun O2. /forum/images/graemlins/grin.gif
Je weet toch dat jouw motor erom vraagt om getuned te worden.
Welkom in ieder geval en als die meeting niet lukt die de O2 jongens aan het organiseren zijn, houden wij er gewoon eentje onder de O1 jongens! /forum/images/graemlins/473.gif

Bovenaan Onderaan