Skoda Octavia Combi RS 2.0TFSI 200PK DSG Nieuwstaat

Ik wil mezelf even voorstellen i.v.m. een Skoda RS die op zoek is naar een nieuwe eigenaar liefhebber.

Helaas lukt het me niet om de foto's van de auto erop te krijgen i.v.m. te groot bestand.

Canon-Eye

Forumguru
Er is een Bazaar-gedeelte in het forum waar zaken te koop gevraagd en gezet kunnen worden: klik op Forum en scroll naar de op één na onderste rubriek.
Om daar gebruik van te maken zul je eerst een topic moeten openen in het dit Meet en Greet gedeelte. Maar dat heb je hier al gedaan, zie ik nu... dus bij deze welkom.

Verkooptopics worden niet onmiddellijk geplaatst, maar moeten wachten op authorisatie door een moderator die o.a. toetst op de aanwezigheid van alle vereiste informatie inclusief vraagprijs.

Foto's: Verklein de bestanden tot maximaal 800 pixels voor de langste afmeting, dan worden ze prettig snel geladen - óók bij degenen die het nog met een trage adsl-verbinding moeten doen.

Laatst bewerkt:
Hallo Bedankt alvast voor de uitleg ik ga vandaag proberen de juiste foto's erop te krijgen.
En misschien vind ik iemand via het forum die interesse heeft in de auto.
Auto staat al op marktplaats maar helaas krijg je allemaal berichten van handelaren etc. ik verkoop hem liever aan een particulier die een mooi en goed exemplaar zoekt.

Kempes

Forumguru
Ben je zelf geen handelaar dan? Ding is 14-01-17 op naam gezet?

Anyway, je hebt je nu voorgesteld..het zal daarna even duren tot je toegang krijgt tot het verkoop (bazaar) gedeelte (halve dag of dag). Daarna kan je daar een verkoop topic aanmaken.

Verkoop topic moet vervolgens eerst goedgekeurd worden door moderator voor deze zichtbaar wordt (dat kan ook weer een dag of een halve duren)

Oh ja...welkom op het forum!

Laatst bewerkt:
Hallo ik heb de auto van een kennis overgenomen die via zijn werkgever een lease auto krijgt.
Afgelopen week de auto gelijk gepoetst en helemaal netjes gemaakt onderhoud gedaan bij de garage.
Maar tot mijn grote verbazing ben ik gebeld door een makelaar waar ik een half jaar geleden een bod heb gedaan voor een huis. Nu kan ik het huis kopen voor mijn eerder voorgestelde bod.
Aangezien ik nu 2 auto's heb kan ik het geld straks goed gebruiken dus vandaar dat de Skoda eventueel verkocht mag worden maar misschien blijf ik er ook in rijden als dat financieel haalbaar is.
Auto rijdt overigens geweldig terwijl ik nooit echt een fan ben geweest van Volkswagen motoren loopt deze motor wel super.

AndreM

Forumguru
@Canon-Eye zegt:

Foto's: Verklein de bestanden tot maximaal 800 pixels voor de langste afmeting, dan worden ze prettig snel geladen - óók bij degenen die het nog met een trage adsl-verbinding moeten doen.

ADSL, bestaat dat nog dan? :arghh:

Canon-Eye

Forumguru
ADSL, bestaat dat nog dan?
Er zijn nog te veel dorpen waar geen kabel ligt - laat staan glasvezel - en men dus is aangewezen op de kpn koperdraadjes, om van het buitengebied inderdaad maar helemaal te wijgen. En zit je dan toevallig zo'n 4,5 km of verder v!an het dichtstbijzijnde wijkkastje, dan wordt het helemaal dramatisch. Het duurt nog wel een jaar of 5 minstens voordat alle zogeheten 'witte vlekken' zijn afgedekt, helaas.

Dus ja, een luide oproep aan iedereen die foto's plaatst: comprimeer ze asjeblieft - 600 x 800 pixels bij 150 of 180 dpi is ruim voldoende voor beeldschermgebruik en spaart heel veel wachttijd (=ergernis) bij het doorscrollen.

Bovenaan Onderaan