Skoda Octavia Connect Pakket

Poelie

Nieuw lid
Hi,

Ik krijg einde van de maand (als het goed is) mijn nieuwe auto :super:

Skoda Octavia Combi 1.4 TSI ELEG BNS GREENTECH 5D 90KW in de kleur Black Magic Metallic

Hierbij heb ik ook het connect pakket genomen, mijn vraag is eigenlijk of het kabeltje wat ervoor nodig is om muziek van je Iphone of Ipod af te spelen nou
zo speciaal is?? Kost iets van 35 euro bij de dealer....

Kan iemand ook aangeven of de aansluiting in de middenconsole zit of in het dashbord kastje???

Hoor graag van jullie!

Groet!

MarcoO2

Forumguru
Welkom hier! De aansluiting voor het kabeltje zit in je dashboardkastje. Tsja, een kabeltje is een kabeltje, maar je hebt volgens mij weinig keus dan ´m gewoon bij de dealer te bestellen. ´t Is geen universele kabel volgens mij.

Stakie75

Senior Member
Aansluiting van MDI zit in je dashboard kastje en voor een iPod heb je inderdaad zo'n kabeltje nodig, trouwens voor elk apparaat om aan te sluiten heb je een specifiek kabeltje nodig.
In middenconsole zit ook een aux aansluiting, althans bij mij en ik heb dezelfde auto :-)

Sparkie

Forumguru
Een aantal van mijn collega's hebben het kabeltje gratis bij de levering van de auto gekregen. Gewoon zeggen dat anderen het wel gratis gekregen hebben.
Ik zal het ook proberen los te krijgen.

Fabia

† In Memoriam
Welkom op dit gezellige forum en gewoon vragen aan je dealer tussen neus en lip door. Eerst enthousiast zijn over je O2 en dan ff vragen of ze nog zo'n kabeltje over hebben.

BlackMica

Nieuw lid
Ik heb sinds een maand een nieuwe 1.4 tsi combi Amb.BNS in Platin Grey en dus met de amudsen+ en de bluetooth uitbreiding maar zonder MDI.
Heb een Iphone 4 en via de bluetooth functie en de media knop op de Amudsen kan de muziek afspelen.De Iphone staat in een brodithouder
die tevens lader is en de garage heeft de voedingkabel netjes tussen de rand van de middenconsole weggewerkt.Nu kan ik scrollen op de Ihone of
de koppen op het stuur gebruiken. Werkt perfect en het geluid is ook top.

Succes met wachten!

Bovenaan Onderaan