Skoda Octavia Edition 100

Hallo luitjes,

Ben ik nou de enige op dit forum die in een O2 Edition 100 in de rondte rijdt? Dit is overigens geen commentaar op jullie skoda's, begrijp me niet verkeerd, maar ik vroeg 't me zo af...

Greetz
Sebas

Bij mij in de straat staat ook een Edition 100. (zwart, lichte leren bekleding). Is héél lang showroommodel geweest bij dealer in Beegden. Uiteindelijk heeft de bereider 'm in januari 07 op kenteken gekregen, uitgedost met RS-bumpers, extreem grote velgen en chip op 1.9 TDI.

Viel mij op omdat ik enkele weken daarvoor ook mijn nieuwe O2 Combi BE had gekregen - dan let je meer op die dingen en knoop je wel eens praatje aan.

De mijne schijnt ook vrij lang in de showroom te hebben gestaan, tenminste, dat heb ik van horen zeggen van de Leasemaatschappij. Maakt mij er trouwens niet minder trots op!
winkie.gif
De mijne is in septeber 2006 op kenteken gegaan, kwam bij Broekhuis vandaan.

Matra_Murena

Actief lid
Nou als iemand nog een Edition 100 in de showroom weet te staan, dan hoor ik het graag. ben op zoek naar een vervanger voor de O2 dus een mooie Edition 100 is welkom!

SmurfForLife

Actief lid
Vraag ernaar bij je eigen dealer. Zij kunnen dit snel uitzoeken.

Suc6 met je zoektocht.

Echter een L&K is oon prachtig!

Matra_Murena

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: SmurfForLife</font><hr />

Vraag ernaar bij je eigen dealer. Zij kunnen dit snel uitzoeken.

Suc6 met je zoektocht.

Echter een L&amp;K is oon prachtig!

[/ QUOTE ]

Een L&amp;K is er enkel als 2.0 TDI en die wordt te duur. Ik zou dus tussen een 1.9 Edition 100 of 2.0 BE kunnen kiezen. (Als een Edition 100 er nog ergens is dan natuurlijk)

ad5000

Actief lid
Ik wilde graag een edition 100, maar er was er geen meer met de DSG bak
frown.gif

Wel stond er geruime tijde een handgeschakelde 1.9 HB bij Kreijne in Hoogland, maar die is net een paar weken geleden verkocht.

Edwin

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Matra_Murena</font><hr />

Nou als iemand nog een Edition 100 in de showroom weet te staan, dan hoor ik het graag. ben op zoek naar een vervanger voor de O2 dus een mooie Edition 100 is welkom!

[/ QUOTE ]
Ik zag gisteren (goede vrijdag) er nog 1 staan bij Broekhuis in Assen (occasion).

Vacaro

Senior Member
Ga op Skoda.nl eens kijken bij de okkazions en type daar edition100 in en je krijgt er 3 te zien, 2x 1.9TDI en 1x 1.6FSI. in Alkmaar(1.9TDI),Oosterhout(TDI) en Assen(FSI).

Zijn nog jonge okkazies.

Rayzman

Actief lid
Er staat er ook nog een 1.6FSI demo in Gorinchem bij de dealer. Daar heb ik een paar weken terug in testgereden.

LenK

Forumguru
Die Edition 100 was dus duidelijk overpriced (=te duur voor een Skoda) als ie nu nog te koop is en er demo-auto's van gemaakt zijn. Ik vond hem ook heeeel mooi, maar veel te duur.
Want er waren er toch maar heel weinig van beschikbaar?

Er zijn geloof ik een stuk of 60 / 70 van deze modellen beschikbaar gemaakt voor NL. Ik moet eerlijk toegeven dat ik mazzel heb gehad met deze auto, was min of meer "over" bij de zaak. Hij is eigenlijk boven lease-budget, maargoed, na een proefritje was ik nu eenmaal verkocht
winkie.gif

de volgende occasions zijn nog beschikbaar / te koop:

Bijlagen

• 51128-edition 100 occasions.bmp
    36,1 KB · Weergaven: 43
Bovenaan Onderaan