Enkele dingen die volgens mij echt anders zouden kunnen zijn...
- de herhalingen in je teksten zijn niet bevorderlijk voor je reviews, je herhaalt bepaalde woorden tot wel 5 keer en vaker in 3 minuten. Op den duur haken sommige mensen daar echt wel door af. Ook hoef je geen 10 keer te melden dat de Octavia mooi is, en daar dan nog telkens "echt waar" achter.. we geloven je wel van de eerste keer.
- bepaalde systemen of functies ga je wel op in maar je kapt dan plots je zin af en komt er niet op terug, dan denk ik ja ging het nu niet over, bijvoorbeeld, de lane assist? Inmiddels ga je dan door met de, bijvoorbeeld, climate control.
-
een POV dient om mensen te informeren over wat je exact ervaart in de auto, hoe is het onderstel? Hoe reageert de auto op bruusker remmen? Deint hij hard? Geeft het onderstel goeie feedback? Hoe reageert de auto in verschillende settings van de DCC? Etc etc, dat miste ik in deze POV.
- er kwam in deze POV heel veel terug uit de review, is het dan niet beter dat je gewoon één video maakt, maar dan een uitgebreide? Een korte review ( kofferruimte, looks, interieur, bijzonderheden ) en daarna de POV met bijkomende relevante info over het rijden zelf zou een mooie opdeling zijn voor één video. Nu loopt alles wat door elkaar.
Wat ik zou doen is voor jezelf duidelijk noteren hoe en wat je eerst doet, bv starten met de benodigde tijd om de auto langs buiten en binnen met je kijkers te bekijken en daarbij info en inzichten te verschaffen.
Exterieur
- looks ( rond de wagen gaan )
- de kit en aankleden aan de buitenzijde beschrijven ( zoals Matrix led lampen, velgen, dakrails etc etc )
- eventuele bijzonderheden vermelden
Interieur
- looks
- praktische info ( beenruimte achterin, plaatsing van bediening cockpit, kofferruimte)
- digitale systemen en veiligheidssystemen bespreken en tonen
- kwaliteit bespreken ( niet alleen looks en feel, maar ook bv de muziekinstallatie en bediening )
POV
- afwisselend rijden op secundaire en primaire wegen
- bespreken van windgeruis en bandengeruis ( niveau stilte in wagen )
- rijgedrag in verschillende modi
( Feedback onderstel, sturen, vering, bochtenwerk )
- bedieningsgemak tijdens rijden
- eventueel de verlichting bespreken in een nachtelijke POV
Ik zou zelf niet weten hoe ik zoiets moet in elkaar flansen, dus alle respect voor je werk en moeite, ik benoem enkel wat ik meekrijg van andere vaak grote kanalen op YT, en degene die ik graag bezig zie hebben allen zo'n bepaalde structuur in hun video's zitten. Dat zou je kanaal echt vooruit helpen en eenvoudiger maken.
Ik blijf je alvast volgen en je video's liken, want het is leuk iemand die je "kent" zo bezig te zien met auto's en reviews in het bijzonder.
En neem dit aub niet persoonlijk op, ik bedoel het zeker niet rot! Allesbehalve, je hebt passie voor auto's en dat mag ik altijd, met wat meer structuur zou je echt veel abonnees kunnen winnen denk ik!