Skoda Octavia Racing Blue

• Onderwerp starter Deleted member 15168
  • Startdatum
D

Deleted member 15168

Ja weer een Skoda rijder erbij. Sinds een week een nieuwe leaseauto. De Skoda Octavia Greenline Businessline in Racing Blue. Voor 4 jaar weer onderweg. Het weggedrag valt me niet tegen en zal er dan ook heerlijk mee sturen. Wie weet post ik zo nu en dan eens een berichtje.

Antera

Donateur
Van harte welkom hier en lees gerust lekker mee en wie weet kunnen we je ride nog leuker maken

CDK

Forumguru
@ewdevries, welkom hier! Gefeliciteerd met je mooie aanwinst en dank voor het voorstellen! Die spuuglelijke kleur die genoemd werd in een eerdere posting is humor hoor ;) de persoon in kwestie heeft een zelfde "spuuglelijke" kleur uitgekozen :) voordat je hier weer gillend wegrent wilde ik dat toch even vermelden ;)

D

Deleted member 15168

@Cordoba: Geen verkeerd beeld hoor, was meer aanvullend positief bedoeld. Vorige leaseauto een Peugeot 3008. Mijn lease keuze lijstje was niet zo groot. Seat Leon of Octavia. De eerste had in mijn ogen een vaag weg gedrag vooral bij snel ronden van snelle bochten en lag minder strak op dijk weggetjes, maar andere mensen zullen dat weer anders ervaren. Ik vond de Leon erg licht achter en de Octavia was echt een stuk strakker door de verlaging van de Greenline. Maar goed ik moet een stapje terug doen van 156 pk 2.0 liter naar de Greenline TDI, maar scheelt ook veel in de portomonnee. Voordeel van 25% naar 14%.

Cordoba

Forumguru
@ewdevries Ik vroeg het me gewoon af, er zijn nog steeds mensen die denken dat een Skoda in dezelfde categorie valt als een Trabant, en de andere mogelijkheid was dat je een auto had met een uitermate goede wegligging. Ik denk overigens dat het verschil in weggedrag met de Leon ook wel eens afhankelijk kan zijn van de uitvoering (wel geen verlaging/sportonderstel).

Rallye

Forumguru
Welkom. Ook hier mijn complimenten voor de kleur. Heet die overigens niet officieel "Race Blue"?

Bovenaan Onderaan