Skoda Octavia Scout Paramedic

LenK

Forumguru
skoda-octavia-16-08-07.jpg

Hot on the heels of its success in the emergency sector, Skoda has released a purpose-built medical car – the 4 x 4 Octavia Scout Paramedic.

The Octavia Scout Paramedic is Skoda’s first purpose-built, fully-operational medical car and has been commissioned as a direct response to the high demand for the Octavia Estate 4x4.

Bron: carpages.co.uk

Rayzman

Actief lid
Ook in Engeland heeft de politie skoda's. Ze stonden in een dorpje de snelheid te controleren in een zwarte O2 RS combi.

Swiss

Actief lid
Ook in Engeland heeft de politie skoda's. Ze stonden in een dorpje de snelheid te controleren in een zwarte O2 RS combi.

Moet een domper zijn voor de gemiddelde Aston Martin-rijder. Ingehaald en aan de kant gezet worden door een Skoda Break, stel je voor... :489: :rockon:

* on topic *
Ik zie hier ook in België meer en meer "beroepsrijders" in Skoda's. Aan het station van Berchem-Antwerpen staan geregeld een paar Superbs tussen de Mercedes-taxi's, in Brussel-Zaventem zag ik laatst op de taxistrook een hele "horde" antracietgrijze O2's (6 achter elkaar). Moet even slikken zijn voor Mercedes...
De eerste Skoda bij politie is hier dus ook nog maar een kwestie van tijd.

Greetz,
Swiss

In Nederland worden al door diverse eenheden Skoda's gebruikt. Zo kwam ik toevallig op You Tube deze filmpjes tegen... Volgens mij O2's...
[video=youtube;w0-ZxjUKa_E]http://www.youtube.com/watch?v=w0-ZxjUKa_E&mode=related&search=[/video]
[video=youtube;BmBhDO6kbKY]http://www.youtube.com/watch?v=BmBhDO6kbKY&mode=related&search=[/video]
Of ze echter van het Arrestatieteam zijn zoals beschreven staat durf ik te betwijfelen...

En van de douane weet ik dat ze ook gebruik maken van Skoda's... Die lijken trouwens in hun 'bedrijfskleuren' wel wat op Scout Paramedic zoals de topicstarter laat zien...

Fabia

† In Memoriam
Ik zie af en toe Fabia's in de kleuren van de douane rijden in de Waalhaven, Rotterdam.

Klopt, ik heb in de regio Rotterdam zowel Fabia's als O2's zien rijden van de douane. Overigens degene die ik gezien heb waren altijd combi's...

Bovenaan Onderaan