Skoda octavia vrs 2015 tdi diffuser smelt een beetje

Hoi,

Heb een probleempje met mijn diffuser, hij smelt gewoon weg dit is wel een originele diffuser. Heb hem sinds vrijdag verlaagd maar zou dit er iets met te maken kunnen hebben ?

Alvast bedankt ;)

Maartenvds

Forumguru
@Michaelv Hij staat lager bij de grond staat dus eventueel kan warmte meer omhoog geleiden en dus terug op de diffuser. Dit zal een mogelijkheid zijn maar ik heb het nog nooit gehoord bij iemand die zijn auto verlaagd en dit probleem heeft. Je kan even en bezoekje aan de dealer wagen auto heeft nog fabrieksgarantie.

Rofffel

Forumguru
@Michaelv Hij staat lager bij de grond staat dus eventueel kan warmte meer omhoog geleiden en dus terug op de diffuser.
Als je een F35 straalmotor hebt wellicht maar in dit geval staat de Octavia toch ook niet met een uitlaat van 3000 graden het asfalt weg te schroeien?
Daarbij moet deze ook nog een stil staan.

Heb je bij het verlagen niet toevallig je uitlaat geraakt bij bijvoorbeeld het opbokken van de auto?
Dan zou de uitlaat dichter bij de bumper gekomen kunnen zijn waardoor deze smelt.

Alvast bedankt, maar 1 ik weet hoe je een auto opkrikt en alvast bij de skoda foutief opkrikke is al de plastiek eraan volgens mij :tegek:
Uit mijn bevinding is en geloof het of niet ! Wordt mijn linkse sierstuk wel degelijk warm ook ist maar ne tdi.

En kan ik nog is doen naar de garage langs gaan voor te zien wat ze kunnen vertellen of er aan doen

Rallye

Forumguru
Ik weet dat de diffusers van Rieger dit ook hadden, daarom krijg je er een extra pijpje bij voor de diesel. Origineel heb ik nog niet gehoord. Is de auto getuned? Heb je een foto van de schade?

Rallye

De auto is nog volledig origineel buiten de verlaging. In de bijlage staat er een foto maar is niet echt duidelijk door de regen.

Bijlagen

• IMG_20180322_130957.jpg
    IMG_20180322_130957.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 82
Bovenaan Onderaan