skoda opkoper

Heb een octavia 1 HB uit 99 op benzine, aangezien ik meer ga rijden en sinds een paar maanden een kind heb (en dus ruimte te kort kom) denk ik aan een combi. Diesel of LPG, weet het nog niet. Maar garages zijn niet zo happig op inruil van een 9jr oude auto.

Maar een tijdje (jaartje ofzo) terug kreeg ik regelmatig een folder in de bus van een skoda vw seat opkoper in de kop van Noord-Holland, die redelijk hoge prijzen biedt. Hij exporteert ze. Uiteraard ben ik het foldertje kwijt geraakt.

Weet iemand de naam nog van deze opkoper?

Wellicht kun je het achterlaten als privebericht? (om aan de regels te voldoen van dit forum)

Heb een octavia 1 HB uit 99 op benzine, aangezien ik meer ga rijden en sinds een paar maanden een kind heb (en dus ruimte te kort kom) denk ik aan een combi. Diesel of LPG, weet het nog niet. Maar garages zijn niet zo happig op inruil van een 9jr oude auto.

Maar een tijdje (jaartje ofzo) terug kreeg ik regelmatig een folder in de bus van een skoda vw seat opkoper in de kop van Noord-Holland, die redelijk hoge prijzen biedt. Hij exporteert ze. Uiteraard ben ik het foldertje kwijt geraakt.

Weet iemand de naam nog van deze opkoper?

Wellicht kun je het achterlaten als privebericht? (om aan de regels te voldoen van dit forum)

wat wil je er dan voor hebben ??

de garage waar ik ben geweest wilde er 2 a 2,5 duizend voor geven als ik een mondeo terug kocht van rond de 10000. dacht zelf aan zeker 3 duizend. het is de luxe versie (SLXi)

SKODACHAUFFEUR

Actief lid
Ik heb vorige week een foldertje gehad van ene Hassan. Hij wist precies te vermelden in zijn folder wat voor een auto ik had.
Hij kocht Skoda's in en Volkswagens transporters.
Maar natuurlijk heb ik deze folder direct weggegooid.

Marcel

Fabia

† In Memoriam
Dat had een kennis van mij ook. Die reed in een hele ouwe toyota bus en vond geregeld dat soort briefjes onder zijn ruitewisser. Uiteindelijk heeft íe 'm ook verkocht aan zo'n opkoper en de bus zal wel nu in donker afrika rondrijden.

Wat zegt de ANWB koerslijst, mijn Skoda Octavia 1.9 Tdi uit 2001 met 442.000 km op de teller gaf de koerslijst 3200 euro

Zo n opkoper geeft i.d.d. wel de allerlaagste prijs.

Wacht wel even geduldig af tot de Skoda de ware vind :530:.

1 keer rijden is verkocht waarschijnlijk.

Bovenaan Onderaan