Skoda productie door overstroming stilgelegd

FredV

Banned
Skoda spokesman Jaroslav Cerny said production would be halted as of Thursday in Skoda's Vrchlabi and Mlada Boleslav plants, which make the Fabia subcompact and Octavia compact.

An extra shift on Saturday planned in the Kvasiny unit, which produces the Yeti small SUV, Roomster small minivan and Superb mid-sized model, would also be cancelled, he said.

Skoda expects production to resume on Monday at the factories, which make a combined 2,500 cars a day.

wimv

Actief lid
@RogerS: ben net even bij de dealer gaan kijken....VANDAAG AANGEKOMEN !!!!! Hij staat op het erf en ik heb hem eindelijk in levende lijve kunnen aanschouwen.
Nu snel de troep in, op en aanbouwen en gaan met de geit. (na bijna 4 maanden wachten !!) Voor diegenen die nog even wachten moeten: STERKTE maar uiteindelijk komt er echt een eind aan het wachten.

lock

Actief lid
laten we hopen dat die van mij gewoon volgende week gemaakt gaat worden. want nog langer wachter wordt ik gek van

FredV

Banned
Toen ik in de fabriek in Mlada Boleslav was, lag de productie van de Fabia op 664 auto's per dag. Dus wat dat betreft is er hoop.
En als t meezit, ligt de productie slechts 3 dagen stil, incl. dus t weekend.

wimv

Actief lid
@Corsaar: kenteken is gisteren nog gelijk aangevraagd. Hij werd vanmiddag de werkplaats in gereden voor de 0 beurt/computer vrijstellen etc. + montage van de navigatie e.d. (alleen is het wachten nog even op de levering van het inbouwframe). Heeeeeel misschien zaterdag, anders maandag of zeker dinsdag rijden.

Roel

Lid
Ik krijg een déja vu: in 2002 was precies hetzelfde het geval. In dat jaar kocht ik mijn F1C en zag ik ook beelden van overstroomde parkeervakken vol Skoda's / VW's.

Als je auto muf ruikt dan weet je al genoeg :-).

FredV

Banned
Geen paniek Roel, t gaat om de fabriek van de hemelbekleding die overstroomd is.
En als ze t letterlijk opgevat hebben, hebben ze de hemelbekleding boven opgeslagen haha dus droog.... grin

Bovenaan Onderaan