Skoda-radio en bluetooth

Aad

Nieuw lid
Eerst maar ff voorstellen: Mijn naam is Aad en ik ben (nog) in het bezit van een O1 1.8 turbo. Deze wordt vrijdag a.s. ingeruild voor een O2 2.0 FSI Elegance, sportpakket + klein leerpakket en uiteraard weer in het zwart. Nu mijn vraag: De dealer wist niet zeker of er een radio gemonteerd was. Als dit wel het geval is neem ik aan dat het een Skoda-stream zal zijn. Ondersteunt deze radio bluetooth i.c.m. het maxi-dot display? Uit de draadjes kan ik het niet opmaken; e.e.a. is ietwat verwarrend, en op de Skoda home-page kan ik al helemaal niets vinden m.b.t. bluetooth. Anyway, vrijdag weten we wellicht meer....
623.gif

SmurfForLife

Actief lid
Volgens de folder en de site krijg je in ieder geval een Stream gemonteerd. Indien je ook bluetooth heb besteld als carkit optie, dan ben je hoe dan ook verzekerd van een combinatie naar je MaxiDot anders niet.

Veel plezier in je nwe O2, moet zelf nog ongeveer 6 lange weken wachten.............

Frankie

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: smurfforlife</font><hr />
Volgens de folder en de site krijg je in ieder geval een Stream gemonteerd

[/ QUOTE ]

Maarre, heeft de Elegance nu dus standaard Stream ?? Ik heb daar toen nog iets van 485 rot euro's voor bij moeten rekenen (meerprijs voor lease). Leuk voor de nieuwe berijders, bagger voor mij...

Bovenaan Onderaan