Skoda rijder erbij

Ik zal me ook maar even voorstellen.

Ik lees al een tijdje en sinds de nieuwe lease er door is post ik ook wat vragen.

Paul zoals je wellicht had begrepen dus, 29 jaar getrouwd en papa van kleine spruit (11 maanden en 2 dagen)

Vroeguh een octavia gehad, fijne auto tot deze uit elkaar viel na 10 jaar.
Nu zelf lease rijder en alles al wel gehad wat er rond huppelt op automerken gebied maar toch gekozen voor een nieuwe superb (ruimte, luxe en prijs) conc. waren passat, a4, 3serie, v60 dus ik denk dat skoda een goede positie heeft!!

Vrouw lief rijdt een fabia vanwege... ruimte binnen zonder meteen een sloep te rijden. Kinderwagens zijn groot nowadays!

WillemJan

Forumguru
Hoi Paul,

Welkom op dit forum en vele veilige kilometers in de nieuwe Superb. Wanneer wordt die geleverd trouwens? En in welke uitvoering? Goede keuze trouwens Superb, ik heb er ook eentje gehad. Superbak.

Met vriendelijke groeten.... Willem-Jan

Over 6 lichtjaar geloof ik ;)

De dealer denkt tweede week oktober, leerinbouw, afleveren, dvd inbouwen etc. rekt dit tot eind oktober.
Als het later dan 15 november wordt schuift de LM het op naar 1/1/2012 Grrr.

het is een Greenline Ambition Businessline geworden.
Full option behalve hondenrek.
Verder leer achteraf (nog tips zie onderdelen derden??) http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?15925-Leer-inbouw-Mocca-Bruine-Superb-Combi
, dvd in de stoeltjes voor de kiddos,
en een trekhaakje achteraf.

Overigens is gehad een vervelend woord, wat rij je nu? (en toen zag ik je handtekening)

WillemJan

Forumguru
Hoi Paul,

Dat klinkt heel erg mooi. Mooie uitvoering. Maar duurt het inbouwen van leer en de rest anderhalve maand? Ik hoop voor je van niet. Anders staat de nieuwe auto bij de dealer te wachten, omdat de leasemaatschappijen geen afleveringen meer doen na 15/11.
Een DVD speler in de hoofdsteun is natuurlijk perfekt. Kan er bij een botsing niets door de auto slingeren dat de kinderen kan raken. Je moet er niet aan denken.

Met vriendelijke groeten... Willem-Jan

Welkom op het Skoda Forum. Wanneer je je Superb hebt zal ik eens goed opletten of ik je in Helmond zie rijden.

Bovenaan Onderaan