'Skoda-rijder van de eeuw'

Dutch4x4

Senior Member
\'Skoda-rijder van de eeuw\'

Wie heeft in de nieuwe L&K al het artikel 'De Skoda-rijder van de eeuw' gezien?

Veel bekende gezichten van de Skoda Club Nederland én skodaforum.nl, waaronder ons aller Skodafreak. Leuk!

Re: \'Skoda-rijder van de eeuw\'

Ja , er staan van skodaclub nederland ook een paar mensen tussen , zoals ludo.

Helaas is er ook een foutje in de foto van mij, maar dat komt niet door hun maar door mij zelf.
Ivm een paar rotte draagarmen en schade aan het linker spatbord is deze auto namelijk verkozen tot ombouw project.
Kleur is nu niet meer wit maar zwart, bumpers worden nog veranderd komt een ander uitlaat systeem op,van binnen word hij verbouwd met nieuw geluids systeem en wat nog het mooiste gaat worden is dat ik iemand( mijn zwager) bereid heb gevonden, daar hij doet airbrushen een arbrushtekening te maken op motorkap, achterklep en zijkanten.
het project gaat nog wel even duren , maar zodra er meer gedaan is zal ik er wel fotos van maken en die posten.
Jullie horen nog van dit project

Erikje

Actief lid

weet iemand hoe ik ook zo'n L&K-blad thuis krijg? Of kun je 'm halen bij de dealer?

Danny

Senior Member

Je kan zowiezo de L&K bij de dealer ophalen!
en als het goed is kan je jezelf ook aanmelden om hem thuis
te krijgen

guitar_billy

Senior Member

ik kreeg het blad automatisch thuisgestuurd, nadat ik een (tweedehands) Skoda had gekocht. gaat waarschijnlijk via de registratie van de papierwinkel een seintje naar de importeur?

okee, ik heb even gekeken in het magazine, probeer het eens via =>

L&K Abbonementenregistratie
Antwoordnummer 11090
5200VC Den Bosch

postzegel niet nodig...

ougie

Forumguru

Volgens mijn dealer krijg ik hem automatisch thuisgestuurd. Gaat op registratie van de importeur, waarschijnlijk moet je je Skoda wel gekocht hebben bij een officieel dealer. Zoniet even een briefje naar adres wat Guitar billy opgegeven heeft. Het blad is voor een groot deel ook reklame en dus gratis lijkt mij. /forum/images/graemlins/crazy.gif

Nou, ik kreeg opeens ook een L&K thuis gestuurd terwijl ik een lease auto heb. Misschien dat de dealer een goed woordje voor me gedaan heeft want ik had wel tegen ze gezegd dat ik het jammer vond dat ik geen L&K thuis krijg.

Bovenaan Onderaan