Skoda schaalmodellen nu in 1/18

Hetzer

Forumguru
ze hebben er wel genoeg in die winkel, ik ben benieuwt of ze ook via de Skodadealers leverbaar zijn, ik zal het eens navragen

Glenn

Actief lid
Dat zijn nieuwe modellen van op een beurs nog niet verkrijgbaar denk ik .

Het merk is abrex zal wel te vinden zijn in de modelshops of te bestellen

Hier is de site van het merk zelf http://katalog.abrex.cz/

Red Devil

Actief lid
zou het bijna discriminatie noemen.. elke type en uitvoering in bijna alle kleuren van de regenboog.. politie of weet ik veel wat..
maar geen fabia I HB:407: kwil er nog steeds 1 hebbe.. in het rood;) kheb nu een octavia schaal model in de RABOBANK kleure;) (thnx by meeting spijkenisse) haha

van inkel

Forumguru

Red Devil

Actief lid
jah maar ik heb geen combi.. maar had al keer eerder op het forum wat gezet, hier over, en toen zei iemand volgens mij een winkeltje in den bosch? die had ze nog staan.. dus moet denk ik maar weer een keer gaan zoeken..
is namelijk wel leuk een schaalmodel van je eigen auto (model en kleur) die wil ik dan op de hoedeplank tusse de speakers in zette;)

van inkel

Forumguru
Of een keer op de namac beurs is Houten gaan kijken. Bijna iedere eerste zaterdag van de maand.

Beursdata 2008
  • zaterdag 09 februari
  • zaterdag 05 april
  • zaterdag 24 mei
  • zaterdag 19 juli
  • zaterdag 06 september
  • zaterdag 22 november

Fabia

† In Memoriam
jah maar ik heb geen combi.. maar had al keer eerder op het forum wat gezet, hier over, en toen zei iemand volgens mij een winkeltje in den bosch? die had ze nog staan.. dus moet denk ik maar weer een keer gaan zoeken..
is namelijk wel leuk een schaalmodel van je eigen auto (model en kleur) die wil ik dan op de hoedeplank tusse de speakers in zette;)

Dankzij Hetzer heb ik mijn Fabje als schaalmodel in de juiste kleur.

Red Devil

Actief lid
bedankt voor de link..

maar denk dat ik nog maar ff wacht, tot ik ook ergens een rode HB tegen kom.. en misschien een keer naar die beurs.. is ook wel leuk ook nog denk ik:tongue:

Bovenaan Onderaan