Skoda Superb 2007

VEEJAY

Forumguru
Vandaag gezien hoe de Superb 2007 eruit zien.

Ik heb het idee dat men gewacht heeft met de 2007 serie vanwege de voorraad huidige, maar nu is het dan zover.

-Nieuw neusje, minder rond, meer hoekiger, meer fabia front dan Octavia front.
-Achterlicht units van de O2, dus met een 'C' vorm erin.
-Nog geen DSG
-Geen 170PK tdi
-Knipperlichten in de zijspiegels.

en nog wat kleine details. Al met al niet de Superb van de vele photosjops /forum/images/graemlins/407.gif.

Pim

Lid
Het feit dat er is aangekondigd dat in 2007 de nieuwe Superb komt, betekent dat in het modeljaar 2007 (zomer 2006-zomer 2007) het oude model gewoon door moet. Daar kan voor het laatste jaar natuurlijk wel nog wat aan gerestyled worden, als het maar niet te duur wordt (kunststof van achterlichten, spiegels, kleine aanpassing neus (waarschijnlijk niet de koplampen maar bumper of grill)).
Technisch blijft dan alles bij het oude, dus geen DSG (motor moet dwars) of nieuwe motoren.
Dus de nieuwe Superb voor 2007 is niet gelijk aan de Superb modeljaar 2007.

VEEJAY

Forumguru
ik heb meegekeken op een mailing van pon die naar de dealers is verstuurd, kon geen fotoos maken.

Pim jouw verhaal snijdt hout, dus er is nog hoop voor de Superb!

LenK

Forumguru
Helaas niet in kleur en tamelijk grote file voor 5 pagina's slechte kwaliteit, maar net duidelijk genoeg om te zien hoe ie wordt.

Ook nieuw modeljaar 2007: er komt ook een L&K versie bij (in DLD dan).

Jpoers

Lid
mag ik zeggen dat ik eigenlijk helemaal geen verschil zie tussen de grill van de o2 en die op de "nieuwe superb?"

over het algemeen zijn het maar hele kleine wijzigingen tot eigenlijk helemaal niets.

LenK

Forumguru
Ronder
Dikkere bovenrand
Dunnere onder- en zijranden
Minder spijlen

Zoals ik schreef vind ik de gril van mijn O2 nogal plomp. Bij deze vind ik dat niet + in stijl met rest van de nieuwe Skoda's

Bovenaan Onderaan