Skoda superb scout

elcocheSKODA

Actief lid
Wat vinden jullie hiervan?

sksusc20_4d061efd8ad0c.jpg

sksusc40_4d061efe2b5ba.jpg

Source: http://www.auto.cz/spy-photos-skoda-superb-scout-prvni-foto-53286

Gieliovd

Forumguru
Leuk ding toch!

Ik hoor iedereen over het weer, maar ik heb maar 2 vlokjes natte sneeuw gezien hoor!

michelover

Forumguru
Zonde om zo'n mooie combi toe te takelen met verhoogde pootjes en goedkoop plastic.
Denk af en toe dat de VAG groep een beetje te veel zijn producten probeert uit te melken.
Aan de andere kant betekent dit dat er misschien ook een Superb RS komt:laugh:

kwaazaar

Actief lid
Niet veel meer dan een andere voor en achterbumper met wat lelijk grijs plastic. Als het echt een soort allroad-versie moet voorstellen, dan moet er meer gebeuren, zoals bij de A6 allroad of de cross-versies van VW.

cvegreen

Forumguru
Ik vind persoonlijk dat er optisch toch iets te weinig is om het echt mooi te vinden . Of misschien de auto in een lichter kleur zodat de zwarte plastiek beter uitkomt .

Peter79

Actief lid
Jeetje, ik zie gewoon een foto van mijn auto, maar dan zonder plastic kappen. Nu weet ik zeker dat mijn nieuwe S2 een verkeerde set veren heeft gekregen!

darkprojectx

Forumguru
even mn Tsjechisch ophalen..

Ondanks het feit dat het de budget optie is in de Volkswagen-concern familie, heeft Skoda een aantal fatsoenlijke modellen met een aantal goede motoren, en deze Skoda Superb Scout foto's tonen een station met veel potentieel. De Superb Scout station zal te zien zijn op de Geneva Motor Show van 2011 en onthult een aantal van dezelfde wijzigingen die aangebracht zijn in de Skoda Octavia stationwagen zoals een hogere wielbasis, kunststof bumper bescherming en aluminium componenten.

De Superb Scout ziet eruit als een model die gaat concurreren op het gebied van stations die lichte off-road kunnen verwerken, en zeker in termen van prijs moet het geen probleem zijn te concurreren met modellen als de Audi A4 Allroad en de Saab 9-3X. De Superb station is ook iets groter dan de Octavia, waardoor het ook een betere familie cruiser is.

Het motorenaanbod dat beschikbaar is, zal waarschijnlijk ook de standaard uitstekende superb reeks bevatten, met inbegrip van een TDI-eenheid met 170 pk en de 2.0 TSI met 200 pk, die ook zou kunnen komen met all-wheel-drive en een DSG versnellingsbak. De Superb en de Superb station modellen hebben onlangs een 4 × 4 diesel variant met 140 pk en DSG versie erbij gekregen, dus iets dergelijks kunnen we hier ook verwachten.

Bovenaan Onderaan